استان ها

حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صلاح الدینی عصر دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: دستگاه قضایی بدون اغماز با قانون شکنان و متجاوزان به اراضی ملی برخورد قاطعانه انجام می‌دهد و با متخلفان مماشات نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی از الویت‌های مهمی دستگاه قضایی است گفت: منابع طبیعی به عنوان ضابط خواص و بر اساس قانون باید حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی را در دستور کار خود قرار دهد و با پایش روزانه اراضی ملی در شهرستان اجازه تصرف اراضی ملی را به متخلفان ندهد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران با اشاره به اینکه متخلفین در حوزه منابع طبیعی برخورد قانونی و قاطع خواهیم داشت، بیان کرد: بدون شک تلاش مجموعه همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان در راستای صیانت و حفاظت از عرصه‌های ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه قضایی شهرستان عنوان کرد: حفظ و حراست از عرصه‌های ملی وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که برای تحقق بخشیدن به این امر خطیر و مهم نیازمند حمایت‌های قضایی هستیم.

فرهادی اظهار داشت: دستگاه قضایی با اشراف کامل در حوزه مسائل منابع طبیعی با اتخاد تدابیر پیشگیرانه نقش بسزایی درحراست از منابع طبیعی و جنگل‌های استان دارد، لذا برای تحقق این امر منابع طبیعی شهرستان نیز آمادگی کامل را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا