استان ها

حضور ۱۵ هزار نفر در مسابقات قرآنی خانواده سپاه – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم زنگنه در آئین پایانی مسابقات قرآنی خانواده سپاه اظهار کرد: امسال نزدیک به ۱۵ هزار نفر در این مسابقات حضور داشتند که در مجموع ۱۵۳ نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.

معاون امور خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ۱۳۵ نفر از برگزیدگان در بخش‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، تحقیق و مفاهیم مشترک بین برادران و خواهران و اذان ویژه پسران حضور داشتند.

وی اظهار کرد: امسال همچنین نخستین دوره مسابقات ستارگان قرآنی نیز برگزار شد که در این مسابقات منتخبان سه سال اخیر با هم به رقابت پرداختند که در این بخش نیز ۱۸ نفر مقام‌های برتر را کسب کردند.

زنگنه تصریح کرد: این مسابقات از ۱۷ مهر ماه آغاز شد تا امروز ادامه داشت.

استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه‌های جهادی

جمیله علم الهدی، همسر شهید آیت‌الله رئیسی که به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور داشت نیز اظهار کرد: بانوان اسلامی ظرفیت‌های خوبی در عرصه جهاد به خصوص جهاد تبیین دارند که سپاه پاسداران می‌تواند از آن‌ها بهره گیری کند.

همسر شهید آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از بانوان هنرمند، درمان گر و طلبه تمایل دارند، در صحنه‌های جهادی شرکت کنند که استفاده نکردن از این ظرفیت، شایسته و مطلوب نیست.

وی عنوان کرد: بسیاری از بانوان همانند گذشته که در جنگ تحمیلی حاضر بودند، هم اکنون آمادگی خود را برای شرکت در هر یک از بخش‌های حوزه جهادی اعلام کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا