استان ها

حضور مردم در انتخابات دشمن را از تعرض و تجاوز باز می‌دارد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام هادی علیه السلام اظهار کرد: از امام هادی (ع) چندین آثار مکتوب برجای مانده که زیارت جامعه کبیره از معروف‌ترین آنها است

وی اضافه کرد: از دیگر کتب برجا مانده از این اما بزرگوار «زیارت غدیریه» است و سومین اثر ارزشمند نیز «زیارت نامه امیرالمومنین (ع)» است که در وصف امام علی (ع) و حق غصب شده او است.

امام جمعه دشتستان با تبریک دهه ولایت و عید غدیر خم را به محبان علی (ع) افزود: توصیه می‌کنم علی (ع) این همای رحمت و آیت عظمای حق را بیشتر بشناسیم و جمال بی بدیل و خصال بی نظیر او را در آینه وحی و سروش آسمانی قران کریم و در کلام و سیره رسول مدنی (ص) و نهج البلاغه بنگریم.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی بیان کرد: تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در دنیای معاصر که پر از شور و شر است و قدرت رسانه‌ای حرف اول را در دنیا می‌زند بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: تبلیغ دین و ارزش‌های معنوی با توجه به تهاجم ناتو و شبیه خون فرهنگی استکبار برعلیه اسلام ناب و انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی، رسالتی بسیار سنگین است و اهمیتی دوچندان یافته است؛ دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و درصدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی، به ویژه جهان اسلام است.

وی گفت: مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای، در ضرورت امر تبلیغ می‌فرمایند: برای اینکه بتوانیم بر فرهنگ غلط غربی غلبه کنیم و فرهنگ غنی اسلامی را که بهترین و بزرگ‌ترین فرهنگ دنیا است جایگزین آن سازیم، واجب است که نخست ایمان اسلامی در ذهن مردم و اندیشه‌های نو اسلامی به مردم ارائه شده و سپس این فکر با این پشتوانه به دنیا عرضه شود

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اضافه کرد: قوه قضائیه با نام پر افتخار آیت الله شهید دکتر بهشتی گره خورده است. آیت الله بهشتی از چهره‌های درخشان بی‌نظیر انقلاب اسلامی است که نقشی مؤثر در تثبیت جمهوری اسلامی داشتند.

وی بیان کرد: تدوین قانون اساسی و مدیریت مجلس خبرگان رهبری و ریاست قوه قضائیه و هماهنگی نیروهای انقلابی در کشور و ایستادگی در مقابل جبهه کفر و نفاق از بارزترین مسئولیت‌های شهید مظلوم در انقلاب بود.

حجت‌الاسلام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد.

وی گفت: اهمیت اول انتخابات به خاطر این است که انتخابات سنگر کشور است؛ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مصون‌ساز سرنوشت ملت و مردم است و دشمن را از تعرض و تجاوز و پررویی بیشتر باز می‌دارد.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: کشورهای دیگر نگاه می‌کنند ببینند این پیشکسوت انتخاباتی و انقلابی که ملت ایران است، چه کار خواهد کرد. ملت ایران در این زمینه، جزو پیشکسوت‌ها است.

وی افزود: ملت‌های دیگر نگاه می‌کنند ببینند انتخابات در ایران به کجا خواهد رسید. استکبار دوست دارد که انتخابات در کشور ما آنچنان بشود که ملت‌ها را مأیوس کند. اصل حضور مردم در انتخابات، حتی از انتخاب اصلح هم مهمتر است؛ اگرچه انتخاب اصلح هم بسیار اهمیت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا