اقتصادی

حضور قدرتمند زاگرس پوش در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

حضور زاگرس پوش در نمایشگاه ایران مد

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک که هر ساله با حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی برگزار می‌شود، یکی از قدرت‌مندترین رویدادها در صنعت می‌باشد. این نمایشگاه بسیار مهم می‌تواند زمینه را برای افزایش تولیدات با کیفیت ایرانی جهت مصرف داخلی و افزایش صادرات فراهم سازد. یکی از شرکت‌کنندگان این رویداد بزرگ برند «زاگرس‌پوش» می‌باشد که در ادامه به معرفی آن پرداخته‌ایم.

مختصری درباره زاگرس‌پوش

زاگرس‌پوش با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در صنعت پوشاک، یکی از نام‌های معتبر و با اصالت در تولید داخلی می‌باشد که فعالیت خود را با تولید پوشاک مردانه آغاز و به مرور پوشاک زنانه و اکسسوری را نیز به مجموعه محصولات خود اضافه کرد. کارخانه زاگرس با بهره‌ گرفتن از تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا در سال ۱۳۸۷ در شهر بروجرد افتتاح شد و ظرفیت تولید این مجموعه را به صورت قابل توجهی افزایش داد.

این برند در طول سال‌های فعالیت خود همواره تلاش داشته است مطابق با استانداردهای روز صنعت پوشاک و با بهره‌گیری از متخصصان، بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

مجموعه کارخانه، سیستم توزیع، فروش و بازاریابی، فروشگاه‌ها و خدمات پس از فروش زاگرس در این سال‌ها در مجموع باعث اشتغال نزدیک به ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است. کارخانه زاگرس با مجهزترین دستگاه‌ها توانایی تولید بیش از ۵۰۰ دست کت و شلوار در هر شیفت، ۶۰۰ ثوب پیراهن مرد انه، ۶۰۰ عدد شلوار مردانه، ۲۵۰ دست مانتو شلوار، ۲۵۰ دست کاپشن مردانه و… می‌باشد.

کارخونه زاگرس پوش

 

محصولات متنوع و دسترسی آسان به خرید

زاگرس‌پوش از تنوع گسترده‌ای در محصولات خود برخوردار است؛ از پوشاک مردانه و زنانه تا اکسسوری‌هایی مانند کراوات، کمربند و… که با بالاترین استانداردها و با بهره‌گیری از بهترین پارچه‌ها تولید می‌شود. این مجموعه علاوه بر شبکه گسترده فروش حضوری در شهرهای مختلف از جمله: تهران، مشهد، اهواز، یزد، بروجرد، شهر کرد، ایلام، خرم آباد و اراک، فروش اینترنتی را نیز برای راحتی مشتریان خود راه‌اندازی کرده است تا خرید پوشاک و اکسسوری از هر نقطه ایران بدون محدودیت انجام شود.

 

محصولات این مجموعه در هر دو دسته‌بندی زنانه و مردانه به گونه‌ای است که تمامی سلایق را پوشش می‌دهد؛ از جمله این می‌توان به کت و شلوار مردانه، کت تک، پیراهن، شلوار، مانتو، مانتو اداری، پالتو، کاپشن، کراوات و… اشاره کرد.

زاگرس پوش مدل‌های متنوعی از کت و شلوار مردانه را تولید می‌کند که برخی از محبوب‌ترین آن‌ها عبارتند از: کت شلوار دیپلمات، کت شلوار چهارخانه و کت و شلوار دامادی.

به نقل از زاگرس پوش:

کت شلوار، لباسی است که همواره در بین مردان به عنوان نماد شیک پوشی و البته پوشش رسمی تلقی می‌شود.

خدمات ویژه برای سازمان‌ها

زاگرس‌پوش با ارائه خدمات شخصی‌دوزی، دوخت صنعتی، فروش سازمانی، کارت هدیه و بن، نیازهای ویژه سازمان‌ها را در تهیه لباس فرم و هدایای مناسبتی پوشش می‌دهد. تخفیف‌های ویژه و مزایای اختصاصی برای کارکنان، از جمله امتیازات باشگاه مشتریان و فرآیند سریع و آسان خرید، از دلایل محبوبیت برند زاگرس‌پوش در میان شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ است.

چرا سازمان‌ها زاگرس‌پوش را انتخاب می‌کنند؟

تخفیف‌های گوناگون و روش‌های فروش مختلف و متنوع

تامین فوری عمده و تحویل سریع گستره‌ی وسیعی از محصولات

شخصی‌دوزی یک به یک صنعتی با بهترین کیفیت پارچه و دوخت

انواع بن خرید و کارت هدیه با طراحی اختصاصی و قابلیت شارژ نامحدود

استفاده از متدهای سایزگیری دقیق، متناسب با هر نفر، به صورت صنعتی

امکان عضویت تمامی کارکنان سازمان در باشگاه مشتریان زاگرس

ارائه تخفیف‌های اختصاصی و مشارکت در طرح‌های ویژه فروش

خدمات اصلاح لباس در تمامی نقاط فروش

تنوع محصولات برای آقایان و خانم‌ها

 دوخت اختصاصی برای شما در دپارتمان شخصی دوزی

 شخصی‌دوزی در صنعت پوشاک به معنی دوخت و طراحی لباس سفارشی برای افراد است که همه‌چیز مطابق اندام، سلیقه و علایق شما پیش می‌رود.

در دپارتمان شخصی‌دوزی زاگرس‌پوش، تمام امکانات فراهم شده است که لباسی کاملا متناسب با اندام شما طراحی شود. این سفر با انتخاب پارچه شروع می‌شود، پس از انتخاب پارچه مورد پسند ، مختصصان این مجموعه جهت ارائه مشاوره با شما در ارتباط خواهند بود.

تفاوت چشم‌گیر کت و شلوارهای “شخصی‌دوزی” با محصولات آماده در نوع سایزگیری است؛ استایلیست‌های مجرب برند زاگرس‌پوش با اندازه‌گیری دقیق بر اساس «متد مولر آلمان» اندازه‌های شما را گرفته و مطابق با دسته‌بندی گروه‌های اندامی، الگوی سایزی را به دست می‌آورند؛ همچنین لباس‌ شما در کارخانه مدرن و صنعتی با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و با نظارت خیاطان حرفه‌ای، به صورت کاملا اختصاصی آماده می‌شود.

یکی از مزایای شخصی دوزی این است که استایلیست به جزئی‌ترین نکات در پوشش و اندام‌ شما توجه می‌کند و سعی دارد با تمرکز بر نقاط قوت اندام‌تان، بهترین پیشنهادها را ارائه دهد؛ همانظور که ذکر شد، علاوه بر مزیت بهره‌مندی از لباسی کاملا متناسب، طراحی جزئیات بیشتر از جمله: نوع پارچه، طرح، دکمه، جیب‌ها، مدل یقه و… همگی مطابق نظر سلیقه سفارش‌دهنده پیش می‌رود. 

رونمایی از کالکشن بهار ۱۴۰۴؛ تجربه‌ای جدید از مد بهاری

زاگرس‌پوش در دوازدهمین نمایشگاه پوشاک، از کالکشن بهار ۱۴۰۴ خود رونمایی خواهد کرد. این مجموعه با طراحی‌های جدید و رنگ‌های پرطراوت، تنوع بی‌نظیری از پوشاک مردانه و زنانه را ارائه می‌دهد. این محصولات از کت‌وشلوارهای شیک تا لباس‌های کژوال و اکسسوری‌های خاص، همگی برای افرادی است که به دنبال استایلی متفاوت و مدرن هستند.

با رونمایی از کالکشن بهاری، زاگرس‌پوش بار دیگر توانمندی خود در ارائه محصولات باکیفیت و جذاب را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین در این مجموعه علاوه بر محصولات مورد نیاز عموم مردم، البسه مناسب پرسنل سازمان‌ها و مدیران نیز طراحی و ارائه خواهد شد.

با حضور در نمایشگاه بین‌المللی پوشاک، علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک کالکشن جدید زاگرس‌پوش را بررسی کنند و مطابق نیارهای خود هر یک از خدمات یا محصولات این برند را انتخاب نمایند. همچنین کارشناسان جهت پاسخ‌دهی به سوالات بازدیدکنندگان در غرفه حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا