مجلس

حضور سرزده رئیس‌جمهور در پارلمان و گعده‌های مرسوم مجلسی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

خبرگزاری مهر، گروه سیاست، زهرا علیدادی: مجلس در ادامه مذاکرات خود در هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی و از دقایقی قبل وارد بررسی صلاحیت و برنامه‌های اسکندر مؤمنی، برای تصدی وزرات کشور شد؛ وزارتخانه‌ای که حساسیت‌های خاص خود را داشته و مأموریت‌های متعددی برای آن نیز تعریف شده است.

با این حال و در خلال بررسی صلاحیت مؤمنی در صحن مجلس و نقادی نمایندگان درباره برنامه‌های وی، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور به صورت سرزده وارد صحن علنی مجلس شد.

حضور رئیس‌جمهور در مجلس و درست در زمان بررسی برنامه‌های وزیر کشور، باعث شد تا نمایندگان به دور رئیس‌جمهور حلقه زده و گعده‌های مرسوم خود را شکل دهند.

در خلال این دید و بازدید البته برخی از نمایندگان نیز با وی عکس یادگاری گرفتند. از سوی دیگر، محمدباقر قالیباف هم پس از حضور رئیس‌جمهور در مجلس به وی خیر مقدم گفت و البته پس از دقایقی سکان ریاست مجلس را به حاجی‌بابایی سپرد و از جایگاه هیأت رئیسه پایین آمد و با رئیس‌جمهور خوش و بش کرد و دقایقی در کنار صندلی رئیس‌جمهور نشست.

اما حواشی بررسی صلاحیت مؤمنی به همین جا ختم نشد و یکی از نمایندگان مجلس با حضور در جایگاه ناطقان و صحبت درباره برنامه‌های وی گفت که آقای مؤمنی! بنده به عنوان مخالف ثبت نام کردم، اما مطمئن باشید به عنوان موافق به شما رأی خواهم داد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا