حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه راه دشمنان را مخدوش می‌کند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در نشست خبری امروز سه شنبه (۱۸ مهر ۱۴۰۲) در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با تبریک عملیات نیروهای مقاومت در فلسطین اشغالی باید گفت این حمله برای اولین بار تهاجمی است و اراده و نشاط جوانان فلسطینی را نشان می‌دهد که هیچگاه دست از مبارزه بر نخواهند برداشت.

وی افزود: این عملیات یک مبدا تاریخی برای مبارزات ۷۵ ساله فلسطینیان خواهد شد.

ناظمی اردکانی تاکید کرد: امروز اگر غزه بشدت بمباران می‌شود مردم آن را برای خود پذیرفته است و آماده است برای رسیدن به اهدافشان هزینه پرداخت کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز رهبری انقلاب فرمودند رژیم صهیونسیتی هیچگاه نمی‌تواند این شکست را جبران کند.

وی ادامه داد: هیمنه شکست ناپذیری این رژیم شکسته شد و نشان داده شد که شکست پذیر است و انشالله تا نابودی این رژیم ادامه یابد.

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در ادامه در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم اظهار داشت: در خصوص انتخابات مجلس باید توجه داشت که مقام معظم رهبری در ابتدای سال و در دیدار رمضان موضوع انتخابات را مطرح کردند و مطالبه مشارکت حداکثری را اعلام فرمودند و باید آن عارضه‌ای که در انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ۱۴۰۰ تکرار نشود.

وی گفت: رهبری درست فرمودند که حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث می‌شود که دشمن طمع نکند و نقشه راه آنان را مخدوش می‌کند.

ناظمی اردکانی تصریح کرد: راهبرد تعیین شده رهبری با چهار واژه کلیدی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت مطرح شده است که مسئولین ذی ربط برای آن باید برنامه ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: در مشارکت حداکثری چند عامل مهم است از جمله آن نقش وزارت کشورو شورای نگهبان و سازمان‌های اینگونه است. در عین حال مردم هستند که باید پای صندوق رأی بیایند.

وی اذعان داشت: نهادهای مدنی و دینی و رسانه ملی و دیگر رسانه‌های مجازی و الکترونیکی و مکتبوب هم نقش ایفا می‌کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در ادامه تاکید کرد: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید با ارزیابی درست حضور مردم را با شکوه کرد. در این راه نقش ایمان و امید قوی در میان مردم می‌تواند جدی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا