حسینی: VAR را خوب مدیریت کنیم

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش پایگاه خبری هشت صبح از اراک، مجتبی حسینی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد: از آخرین بازی آلومینیوم ۱۱ روز می‌گذرد،  تعطیلی‌ها و برنامه‌ریزی عجیب و غریب امسال بزرگ‌ترین ضربه را آلومینیوم زد، به طوری که در دوماه اخیر آلومینیوم تنها سه بازی کردیم.

وی تصریح کرد: تعطیلی‌ها موجب مصدومیت بازیکنان می‌شود و بازیکنان را از شرایط مسابقه دور می‌کند، بهترین رقیب ما ۶ روز پیش بازی کرد و بازیکنانش در شرایط مسابقه هستند، اما سعی کردیم تمرین‌ها خوبی داشته باشیم، انشالله فردا بتوانیم یک بازی خوب مقابل تیم منظم و  با کلاس گل گهر ارائه دهیم.

سرمربی آلومینیوم بیان کرد: گل گهر تیم منظمی است، بازی‌‌های اخیر تیم را نگاه کردیم، در دفاع خوب بازی می‌کند، بین خطوط بازیکنان خوبی دارد و تیم با برنامه‌ای است که فکر می‌کنم بازی سختی داریم.

حسینی افزود: باید با تمرکز و هوشیار کامل بازی کنیم، متاسفانه مصدومیت بازیکنان تیم را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: VAR  یک تکنولوژی است، که به کمک ادم‌ها آمده است، اگر  می‌خواهیم تاثیر بگذارد، باید خوب مدیریت کنیم، در نهایت ادم است که تصمیم‌ می‌گیرد، در اولین بازی که VAR در لیگ ایران به کمک داور امد،  خوب مدیریت نشد هم بازیکنان زیاد تقاضا داشتند و هم جو جو جالبی نبود، باید مدیریت شود، اگر مدیریت نشود، مشکل داور حل نمی‌شود.

سرمربی آلومینیوم گفت: بازی فردا رایگان است که از تماشاگران می‌خواهیم در بازی فردا تیم آلومینیوم را تشویق کنند.

پایان پیام



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا