ورزشی

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید «لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.»

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهمتر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهمترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

«برای شما جام حذفی مهمتر است یا لیگ برتر؟» حسینی در پاسخ به این سوال گفت: می‌خواهیم هر دو جام را با نهایت تمرکز و تلاشمان جلو ببریم. نتیجه مهم نیست، مهم است که چه اتفاقی می‌افتد. هر دو جام برای ما مهم است و هیچ فرقی نمی‌کند. فوتبال طوری است که شما اگر یک بازی را از دست بدهید همه چیز تمام است و بازیکنان می‌دانند که از بازی‌های پیش رو باید نهایت استفاده را ببرند و توانمندی خود را نشان دهند. هر بازی برای یک بازیکن محلی است که می‌تواند توانایی‌هایش را نشان دهد.

«عملکرد خوب در آلومینیوم چقدر کار شما را سخت کرده است؟» سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال گفت: ما به هر شکل وظیفه داریم کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. نتایجی را رقم بزنیم که شاید خیلی‌ها به آن فکر نمی‌کردند، بعضی اوقات هم نتیجه دلخواه رقم نمی‌خورد، باید بدانیم که بیشترین بهره برداری را از پتانسیل بازیکنان داشته باشد اما اینکه توقع را از بازیکنان بالا ببریم درست نیست. ما با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که دستشان بازتر است و از نظر کادر و بازیکنان فرق دارند و به طوری است که رقابت سخت است. ما اهل رقابت هستیم و بعضی روزها نتیجه خوبی رقم می‌خورد و بعضی روزها هم نه.

او در مورد مذاکره تیم‌های مطرح با بازیکنان آلومینیوم گفت: این برای من چیز جدیدی نیست. هر جایی که بودم به آخرهای لیگ که می‌رسد خیلی پیش می آید که سراغ بازیکنان ما می‌آیند. مهم نیست و مشکلی هم با این قضیه نداریم. خیلی هم خوشحال می‌شویم که بازیکنان پیشرفت کنند. سرشت آدمیزاد این است که پیشرفت کند. ایرادی ندارد که هر سال به جان تیم ما می‌افتند و از این بابت خوشحالم. امیدوارم بچه‌ها بیشترین پیشرفت را داشته باشند و به هر چیزی که می‌خواهند برسند.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا