ورزشی

حسن یزدانی متفاوت ساخته شده است؟/ شاخ و شانه‌کشی برای غول کوبایی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، ‌اتحادیه جهانی کشتی کلیپی از حسن یزدانی دارنده ۱۰ مدال کشتی آزاد جهان و المپیک منتشر کرد و در این پست اینستاگرامی نوشت: «حسن یزدانی متفاوت ساخته شده است، قوی‌تر برگرد قهرمان».

ویدیوکست ایسنا ورزشی/ قسمت اول: سقف نمایشی، قرعه‌ی سفارشی!

در اولین قسمت از ویدیوکست درباره لیگ برتر فوتبال به حواشی هفته نخست پرداخته شد. VAR، سقف بودجه و لیگ نخبگان مهم‌ترین سرفصل‌های این قسمت و مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مهمان برنامه بود.

ویدیو/ گل برتر هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران

در حالی که سپاهان با یک گل از چادرملو اردکان پیش بود، «محمد پاپی» هافبک تیم یزدی توانست با ضربه‌ای والی و زیبا دروازه تیم سابق خود را باز کند و کار را به تساوی بکشاند. البته طلایی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۳ـ۱ پیروز شدند. گل پاپی از دید تحریریه ایسنا به عنوان زیباترین گل هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد.

صابر کاظمی عذرخواهی کرد

بازیکن قطرپاسور والیبال ایران گفت: اگر عدم حضورم در تیم ملی باعث ناراحتی مردم ایران و هواداران شد واقعا از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، صابر کاظمی پس از صدور رای کمیته انضباطی و جلسه با رئیس فدراسیون والیبال اظهار کرد: متاسفانه سوء تفاهم‌هایی به وجود آمده بود که در جلسه‌ای که با آقای تقوی و فرهاد قائمی در فدراسیون داشتیم برطرف شد و من از ایشان به عنوان رئیس فدراسیون بابت مشکلاتی که از حضور نداشتنم در تیم ملی به وجود آمده بود عذرخواهی کردم ولی واقعا فکر نمی‌کردم این اتفاقات بیافتد.

تیراندازی ایران یک گام به عقب/ نتیجه پاریس ضعیف‌تر از توکیو

تیراندازی ایران در المپیک پاریس چهار نماینده داشت که در نهایت تنها هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر به فینال رسید اما نتوانست صاحب مدال شود.

تیراندازی ایران از المپیک ۱۹۴۸ لندن در ادوار مختلف المپیک نماینده داشته اما پس از ۱۱ دور و در المپیک توکیو توانست در این رشته صاحب مدال شود. در این شرایط توقع و انتظارات از این رشته بالا رفت اما نتوانست به انتظارات جامه عمل بپوشاند.

پاداش وزارت ورزش به ورزشکاران پارالمپیکی

در آستانه اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، مراسم بدرقه کاروان ایران به همراه خانواده‌های‌شان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

در آستانه اعزام کاروان ورزشی ایران تحت عنوان «فرزندان ایران» به بازی‌های ۲۰۲۴ پارالمپیک پاریس، مراسم بدرقه کاروان ایران به این رویداد بزرگ عصر فردا(دوشنبه ساعت ۱۷) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، معاونان او و رییس کمیته ملی پارالمپیک در هتل المپیک برگزار می‌شود.

شمسایی: وقتی کسی خداحافظی می‌کند منت او را نمی‌کشیم/ خبرچین‌ها را اخراج می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به خداحافظی بازیکنان از تیم ملی فوتسال بیان کرد: تیم ملی برای شخص خاصی نیست. این تیم ملی برای ۸۰ میلیون ایرانی است. اگر قصد خداحافظی داری باید از باشگاهی بروی نه تیم ملی، چرا که در تیم ملی جز عزت و احترام نیست.

مهمدی: می‌توانستم در فینال المپیک بهتر کشتی بگیرم/ دبیر استخدام من و خانواده‌ام را پیگیری کرد

دارنده مدال نقره المپیک گفت: می‌توانستم در فینال کشتی بهتری بگیرم و به مدال طلا برسم.

علیرضا مهمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب مدال نقره المپیک پاریس اظهار کرد: خدا را شکر از المپیک دست خالی برنگشتم و موفق شدم با مدال نقره از المپیک بازگردم و دست خالی به ایران نیایم. هر چند در فینال می‌توانستم بهتر کشتی بگیرم و پیروز شوم و به مدال طلا برسم اما قسمت این بود که صاحب مدال نقره شوم. قطعا در میادین بعدی برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به میدان می‌روم.

مجلس به دنیا مالی اعتماد می‌کند؟

وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی کابینه مسعود پزشکیان کارنامه‌ای با رنگ و بوی اقتصادی دارد و فعالیت ورزشی وی به ریاست فدراسیون قایقرانی و هیات رییسه باشگاه ملوان بندرانزلی خلاصه می‌شود.

مسعود پزشکیان، ۲۱ مردادماه در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، اسامی ۱۹ نفر را برای حضور در کابینه دولت چهاردهم معرفی کرد که در ردیف ۱۹، احمد دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی شد و از ۲۷ مرداد نیز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

سیتی خواستار بازگشت گوندوغان شد

باشگاه منچسترسیتی در حال مذاکره با گوندوغان است تا این بازیکن را به جمع همشهری‌ها برگرداند.

ایلکای گوندوغان در بهترین دورانش منچسترسیتی را ترک کرد. این بازیکن ترک‌تبار بعد از آنکه با سیتی سه‌گانه را کسب کرد تصمیم به جدایی گرفت تا پیراهن بارسلونا را به تن کند. او در فصل نخست حضورش در آبی‌اناری‌ها عملکرد بسیار خوبی در تیم داشت و به مهره کلیدی تیم ژاوی تبدیل شد اما ظاهرا با فلیک به مشکل خورده است تا جایی که حتی در فهرست تیم برای دیدار با والنسیا قرار نگرفت.

تاج الدینوف:‌ مطمئن بودم آذرپیرا را می‌برم/ خدا بخواهد رکورد لوپز را می‌شکنم

ستاره روس‌تبار کشتی آزاد جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم درباره رقابت با امیرعلی آذرپیرا و مقایسه با میخاین لوپز افسانه‌ای صحبت کرد.

در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد، احمد تاج‌الدینوف داغستانی‌تبار که برای بحرین رقابت می‌کند، توانست در دیدار نهایی گیوی ماتچاراشویلی گرجستانی را ضربه کند و با قاطعیت عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا