ورزشی

حدادی: در فدراسیون‌من بی‌اخلاقی ممنوع است/ تیشه‌گران: رای‌ها باندبازی شده است

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

کاندیداهای دوومیدانی در مجمع فدراسیون دوومیدانی هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی کردند و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست دوومیدانی دوشنبه، یازدهم تیر در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. مهران تیشه‌گران، احسان حدادی، هاشم خزایی، مصطفی زرین افضل، هاشم صیامی، ایرج عرب، روح الله عسگری، و عباسعلی مدیح کاندیداهای ریاست قدراسیون بودند که ایرج عرب، هاشم خزایی و مصطفی زرین افضل انصراف دادند. هاشم صیامی هم بعد از سخنرانی خود انصراف داد و از اعضای مجمع خواست تا به احسان حدادی رای بدهند. 

تیشه‌گران: رای‌ها باندبازی شده است

مهران تیشه‌گران در وقت سخنرانی خود در این مجمع گفت: رای‌ها گروهی و باندی شده که جای تاسف دارد. با دقت رای بدهید که پشیمان نشوید. از وزارت ورزش گله‌مند هستم. آقای اسبقیان اساسنامه ما درست نیست. چگونه کسی که سبقه ورزشی ندارد تایید می‌شود؟ چرا باید کسی اینجا بیاید که مال این ورزش نیست؟

حدادی: در فدراسیون‌من بی‌اخلاقی ممنوع است

احسان حدادی دومین کاندیدایی بود  که در این مجمع برنامه خود را ارائه داد و در بخش‌هایی از سخنرانی خود گفت: در ۲۳ سال ورزش حرفه‌ای سعی کرده‌ام سرباز این کشور باشم. سال گذشته تصمیم گرفتم در خانه و فدراسیون خودم وارد عرصه  مدیریت شوم. دغدغه ورزش ما نباید ماساژور، کفش و اردو باشد. در فدراسیون احسان حدادی بی‌اخلاقی ممنوع است حتی اگر سنگین تمام شود. من حق خودم را از ورزش گرفته‌ام پس می‌توانم حق رشته‌ام را هم بگیرم چون از این کار خجالت نمی‌کشم. قول می‌دهم دو سال دیگر اعداد مدال‌های دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی دو رقمی شود. 

حدادی: در فدراسیون‌من بی‌اخلاقی ممنوع است/ تیشه‌گران: رای‌ها باندبازی شده است

صیامی: در ماراتن شیراز بی‌گناه بودم

هاشم صیامی سومین کاندیدایی بود که برنامه‌هایش را ارائه داد و گفت: بعد از حادثه ماراتن شیراز که می‌دانستید بی‌گناه هستم، دوست داشتم در مجمع باشم تا کارهایی که در سه سال حضورم در دوومیدانی انجام داده‌ام را بگویم.

او دلنوشته‌ای برای احسان حدادی خواند و گفت: من می‌روم تا یک قهرمان بیاید. احسان حدادی نام ایران را در المپیک پرآوازه کرد.

عسگری:  اولین کار در فدراسیون من انضباط مالی است 

روح‌الله عسگری در ادامه در جایگاه قرار گرفت تا برنامه‌های خود را ارائه بدهد و گفت: ما الگوی حکمرانی در دوومیدانی را ارائه دادیم و کتاب‌هایی را هم در این زمینه ارائه داده‌ایم. در بخش اجرایی هم فعالیت داشته‌ام. اولین کار در فدراسیون من انضباط مالی است.

مدیح: مگر اینجا کسی کمتر از ۱۰ سال سابقه دوومیدانی دارد؟ 

عباسعلی مدیح آخرین کاندیدا بود که برنامه خود را ارائه داد و در بخش‌هایی از سخنرانی خود گفت: یکی از دوستان گفتند حتما نامزدها باید از خانواده دوومیدانی باشند. این حرف جای تعجب داشت مگر اینجا کسی هست که کمتر از ۱۰ سال سابقه دوومیدانی داشته باشد؟ روش کار من ضمن احترام به روسای سابق کاملا متفاوت خواهد بود اما با همفکری و هم‌اندیشی شما خواهد بود. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا