ورزشی

حجازی: ای کاش قهرمانی یک مقدار قشنگ تر می شد/ استقلال متفاوتی را فصل جدید خواهید دید

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرپرست استقلال گفت: اگر خودم در استقلال حضور داشته باشم صددرصد این نوید را می دهم که در فصل جدید شاهد یک تیم بسیار رویایی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، آتیلا حجازی پس از نایب قهرمان استقلال در رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: برای خود من نیز قابل پیش بینی بود که چنین اتفاقی رخ دهد، نمی خواهم وارد جزئیات شوم و همه در جریان هستند فقط به بازبکنان، کادر فنی و مدیریت تیم خسته نباشید می گویم. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و هر آن چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند اما معتقدم جدا از مسائل فنی سایر مسائل نیز باید رعایت شود.

وی درباره داوری ها و اعتراضی که بازیکنان و کادر فنی استقلال  به داوری ها داشتند، افزود: زمانی که این مساله طی یک یا چند هفته اتفاق می افتد طبیعی است اما زمانی که بیشتر می شود مسوولین و یا کسانی که دست اندرکار هستند باید موشکافانه به این مساله رسیدگی کنند. کسی را نمی خواهیم متهم کنیم ما همیشه می گوییم این اتفاقات سهوی است اما یکسری اتفاقات می افتد مثل بازی که گذشت نظر کارشناسان را دیدیم پرسیدیم حرف های دیگری زده می شود، دوست ندارم موضوع را باز کنم، امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم استقلال تیم مظلومی است.

حجازی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط به گونه ای است که شما به تیم رقیب تان به خاطر قهرمانی تبریک بگویید؟ تصریح کرد: تیمی که قهرمان می شود باید صددر صد به او تبریک گفت و من به تیم پرسپولیس تبریگ می گویم اما ای کاش این قهرمانی یک مقدار قشنگ تر می شد، به هر صورت این قهرمانی مبارکشان باشد.

سرپرست تیم استقلال گفت: این قول را به هواداران می دهیم که استقلال متفاوتی را از فصل آینده خواهند دید و آن مشکلاتی که گریبانگیر بازیکنان از ابتدای فصل بود دیگر خبری نخواهد بود و اگر خودم حضور داشته باشم صددرصد این نوید را می دهم که در پی ساختن یک تیم بسیار رویایی خواهیم بود.
وی تصریح کرد: با یکسری عوامل نمی توان ‌جنگید بچه ها تلاش خود را کردند اما متاسفانه آن چیزی که می‌خواستیم اتفاق نیفتاد امیدوارم در آینده شاهد استقلال موفق تری باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از این گونه اتفاقات دلسرد نمی شوید؟ گفت: چرا وقتی چنین اتفاقاتی تکرار می شود تا حدودی خسته کننده می شود، زمانی که بازیکنان می خواستند وارد زمین شوند خیلی شاداب نبودند با وجود این که بازی خوبی به نمایش گذاشتند و ۲ گل به ثمر رساندند که البته گل های بیشتری نیز می توانستند به ثمر برسانند اما از نظر روحی و روانی کادر فنی بازیکنان را طوری آماده کرده بودند که تمرکزشان تنها روی بازی خودشان باشد و کاری به بازی حریف نداشته باشند اما به هر صورت فکرها یک مقدار درگیر است.

وی در پاسخ به این سوال زمانی که خودتان بازیکن و مرحوم پدرتان سرمربی بود اتفاقاتی که در خصوص داوری بود آن زمان نیز شاهد چنین اتفاقاتی بودید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: آن زمان به این شدت که تمام تیم ها از داوری ها شاکی باشند وجود نداشت و من به یاد نمی آورم. یک صحنه ای اگر شبهه برانگیز بود رسیدگی می شد و این حجم شکایت وجود نداشت. من معتقدم تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید این گونه اتفاقات رخ می دهد.

حجازی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده نیاز اصلی استقلال چیست؟ اظهار کرد: نیاز اصلی استقلال تقویت تیم است چون مدیریت هلدینگ همه جوره از تیم پشتیبانی می کند و تیم خوبی را برای فصل جدید می خواهند ببندند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست مازادی از سوی جواد نکونام اعلام شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نه لیست ورودی داشتیم نه لیست خروجی.

حجازی همچنین در پاسخ به این سوال که کارت بازی خودتان نیز صادر نشده بود، افزود:  انشاءالله برای فصل جدید.

وی در پایان گفت: صحنه هایی که ما در رختکن دیدیم دیگر نیازی به VAR نداریم خیلی مشخص است، اگر ما ادعای حرفه ای بودن در فوتبال داریم که البته حرفه ای نیستیم. شما استادیوم را می بینید زمین چمن بی نظیر اما در شان فوتبال ایران نیست که این جا بازی کند، شما دستشویی ها و رختکن ها را ببینید و با قطر، عربستان و امارات مقایسه کنید اصلا قابل مقایسه نیست این‌ها باید درست شوند چه زمانی قرار است درست شود فقط زمین چمن باید درست شود عوامل دیگر نباید دخیل باشند. باید میکسدزون درست، اتاق داوری، ناظر، دوپینگ و… درست داشته باشیم اصلا حرفه ای نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا