جوکار: ایسنا برای روشن سازی افکار عمومی جامعه گام های خوبی برداشته است

Print Friendly, PDF & Email

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: از زمانی که جهاد دانشگاهی خبرگزاری هشت صبح را تاسیس کرد، توانسته برای روشن سازی افکار عمومی جامعه و آگاهی مردم نسبت به مسائل اطلاع رسانی خوبی داشته باشد.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با هشت صبح ضمن تبریک سالروز تاسین خبرگزاری هشت صبح، با اشاره به نقش این خبرگزاری در جنگ رسانه ای دشمن، بیان کرد:  جریان آزاد اطلاع رسانی در دنیا جایگاه مهمی دارد. اینکه ما به صورت شفاف حقایق را برای روشن شدن اذهان عمومی جامعه اطلاع رسانی کنیم، موضوع مهمی است. این اطلاع رسانی دقیق و درست به مردم بر روی تصمیماتی که مردم اتخاذ می کنند اثرگذار است.

وی در ادامه اظهار کرد: به عنوان مثال در جنگ غزه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم بی دفاع وارد جنگ شد. در ادامه از رسانه های خود استفاده کردند تا بگویند حماس تخطی کرده و سعی کردند حماس را متجاوز نشان دهند. در حالی که رژیم صهیونیستی دست به هر جنایتی علیه مردم مظلوم غزه است. جریان اطلاع رسانی در تمام دنیا به نفع رژیم صهیونیستی بود، اما مردم حقایق را از زبان رسانه های حقیقت گو و حقیقت طلب شنیدند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دنیا با شنیدن حقیقت علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا و سیاست های خبیثانه آنان به پا خواست. آنچه که روایت درست از این مقاومت و جنایت های رژیم صهیونیستی داشت، رسانه های داخلی از جمله هشت صبح بود. از زمانی که جهاد دانشگاهی خبرگزاری هشت صبح را تاسیس کرد، توانسته برای روشن سازی افکار عمومی جامعه و آگاهی مردم نسبت به مسائل اطلاع رسانی خوبی داشته باشد. هشت صبح در این سال‌ها بسیار تاثیر گذار است. امروز در دنیا جای خالی رسانه هایی که صدای مردم باشند خالی است.

وی افزود: دنیا رسانه هایی می‌خواهد که در خدمت استکبار و قدرت هایی که به نام حقوق بشر دست به جنایت می زنند، نبوده بلکه حقیقت را بازگو کند. تبیین حقیقت برای مردم بسیار مهم است که هشت صبح توانسته در این مسیر گام بردارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا