جنگ امروز دشمن به مراتب سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است

بذرپاش در مجمع عمومی شریان:

جنگ امروز دشمن به مراتب سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است

جنگ امروز دشمن به مراتب سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است

وزیر راه و شهرسازی در نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی شریان، گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود و به مراتب جنگ امروز سخت‌تر از آن سال‌هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) امروز پنج شنبه (۱۱ اسفند) در سالن همایش‌های مسجدالنبی واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به عنوان مهمان ویژه این نشست در سخنرانی خود با اشاره ماهیت تشکیل جریان‌ها و گروه‌های انقلابی گفت: تأسیس جریان‌هایی نظیر شریان در شرایطی که همه عوامل جهت ناامیدی مردم کار می‌کنند، همت و غیرت می‌طلبد و این جریان باید با یک نگاه رو به جلو کارها را پیش ببرد و شروع کند و مسیر پیش روی خود را هموار سازد.

وی در ادامه گفت: من از شما می‌پرسم، در مسیر پیش رو چه باید کرد؟ اگر دارای مأموریت مشخص و متعالی باشیم، می‌توان گفت که این مجمع‌ها دارای اصالت خواهند بود و مسیر مشخص می‌شود و راه و فعالیت ما مشخص خواهد شد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی مثل شما، کمک به انقلاب اسلامی است چرا که همه ما امروز صحنه را می‌بینیم و دندان‌های تیز شده برای انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنیم و در حال حاضر هم جنگ تمام عیاری که در آن قرار داریم به مراتب تمام عیارتر از دفاع مقدس است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود و به مراتب جنگ امروز سخت‌تر از آن سال‌هاست، به نظر بنده هدف اول ما باید کمک کردن به انقلاب اسلامیِ مظلوم باشد و هر کس و در هر جا که می‌تواند باید کمک حال انقلاب باشد.

بذرپاش افزود: یکی از کارهایی که چنین جمع‌هایی می‌توانند انجام دهند و به انقلاب اسلامی کمک کنند، شناسایی نظام مسائلی است که کشور با آن دست به گریبان است و یکی از کارهای مهم این جریان سیاسی که امروز در اینجا شکل گرفته، همین موضوع است.

بذرپاش با تاکید بر اینکه فرزندان انقلاب نباید کنار بکشند و فقط منتظر پاسخگویی مسئولین باشند، گفت: اگر می‌خواهید مجموعه متمایزی به نسبت سایر مجموعه‌های سیاسی که در سالیان اخیر آمدند و رفتند باشید، باید از تجربه گذشته درس بگیرید و بر نقاط مثبت متمرکز شوید و از اشتباهات و تجربیات غلط گذشته هم درس بگیرید و آن‌ها را جبران کنید.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: یکی دیگر از مباحثی که به نظرم به درستی به آن پرداخته نشده بحث جهاد تبیین است و دقیقاً این جریان و این شبکه می‌تواند در گفتمان جهاد تبیین نقش مؤثری را ایفا کند و بنده به آینده شریان خوش بین هستم.

وی در پایان گفت: این نهال و این شبکه باید به درخت تنومندی تبدیل شود و در ادامه مسیر باید با ایده و راهکارهای مختلف به یاری ولی فقیه و انقلاب اسلامی کمک کند و یکی از نکاتی که در این موضوع و محقق شدن آن تأثیر گذار است، شبکه شدن و اتحاد دلسوزان و حامیان انقلاب اسلامی است که اتفاقاً باعث دلگرمی و انگیزه برای حرکت و ناامیدی بدخواهان هم خواهد شد و به نظر بنده جمع شدن نیروهای انقلابی با مأموریت متعالی آنکه نصر انقلاب اسلامی است، ستودنی و از مقدس‌ترین کارهاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا