استان ها

جناحی بودن بر ما حرام است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در نشست شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد با بیان اینکه این آخرین شورای اداری دولت سیزدهم است، اظهار کرد: بی شک آنچه در سال‌های اخیر انجام شده، در تاریخ ماندگار خواهد بود. فعالیت‌های انجام شده طی سه سال دولت سیزدهم، در راستای آرمان‌های انقلاب، نظام، امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب بوده و ادامه این راه ضروری است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه از تلاش و صبوری همه مدیران، روحانیون، نخبگان، فرهیختگان و مردم استان تشکر می‌کنم، تصریح کرد: در کار خود عدالت را سرلوحه قرار داده و تلاش کردیم در همه مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به دنبال گسترش اخلاق اسلامی و نوآوری باشیم.

وی افزود: با تفکر سنتی نمی‌توان خوزستان را اداره کرد، بلکه با تفکر علمی است که می‌شود جامعه اسلامی را اداره کرد.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه در سه سال گذشته به دنبال راه‌ها و مسیرهایی که ما را به اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برساند بوده ایم، عنوان کرد: فرصت‌های نظام، واقع نگری از نظر ساختار و توانایی مدیران را در دستور کار قرارداده ایم.

حسینی محراب با بیان اینکه خدمت شهید رئیسی شبانه روزی بود، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، حتی یک لحظه از خدمت رسانی به مردم دریغ نکرد، راه و مسیر ما نیز باید اینگونه باشد، ما هم تا زمانی که دولت جدید مستقر شود پای کار هستیم و به خدمات خود به مردم استان ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: جناحی بودن برای ما حرام است، هیچ زمانی جز حزب و جناحی نبوده ایم و نیستیم بلکه حفظ انقلاب اسلامی، امنیت و منافع ملی برای ما اهمیت دارد.

استاندار خوزستان در خصوص بودجه استان بیان کرد: بودجه تعیین شده امسال برای همه استان‌ها در حوزه راه و مسکن یکسان است در حالی که خوزستان با توجه به شرایط اقتصادی و ضرورت توسعه زیرساخت‌ها، نباید با استان‌های کوچک هم تراز دیده شود.

حسینی محراب گفت: برادری را حفظ کنید و شیاطین از فردا یارگیری نکنند چون ما نیروهای شهید رئیسی بوده ایم، افتخار بزرگی در بلندای انقلاب اسلامی رخ داده که این افتخار نصیب ما شده است و ما با این افتخارات زنده ایم، هرچند که دلمان می‌خواست همراه وی به آرزوی چندساله برسیم.

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص عدم تعطیلی این روزهای خوزستان، بیان کرد: تعطیلی‌های پنجشنبه خوزستان به اندازه ۵۴ هفته است که تعطیلی چند روزه همه استان‌های کشور به اندازه تعطیلی‌های این استان نیست لذا از همه قلم به دستان خواهش داریم به این نکته توجه کنند که تنها یک مطلب شبه دروغین بازنشر داده نشود که ما تعطیلی نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه کتاب عملکرد سه سال دولت در خوزستان رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا