جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان در جهان است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، خلیل حمدان معاون جنبش امل، به نیابت از نبیه بری رئیس مجلس لبنان ضمن خیرمقدم به وزیر امورخارجه کشورمان گفت: شما همواره نگران امت اسلامی و مظلومین هستید به خصوص اکنون که رژیم صهیونیستی جنایات هولناکی علیه غزه مرتکب شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهدیم رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند مردم فلسطین را با حمایت کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی آواره کند. دیگر هدف قرار دادن بیمارستان‌ها یک امر اشتباه نیست، کشتن کودکان مباح شده و زنان و کودکان و مدارس و مساجد هم از حملات در امان نیستند.

حمدان گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان در جهان است. به خصوص اینکه این مظلومان علیه شر مبارزه می‌کنند. اکنون برای آزادگان جهان مشخص شده که مقاومت تنها گزینه صحیح و درست در مقابل رژیم صهیونیستی است.

نماینده نبیه‌بری ادامه داد: سلام گرم ما را به امام خامنه ای برسانید. ما از حمایت‌های همه جانبه شما از فلسطین و ملت‌های مقاومت تشکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این مساله تصادفی نیست که این سفر همزمان با عید استقلال ما صورت گرفته است. ما با وحدت ملی در مقابل رژیم ایستادگی کنیم.

حمدان با اشاره به شهادت خبرنگاران، گفت: رژیم صهیونیستی خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد تا جنایات این رژیم علیه عیرنظامیان به گوش مردم دنیا نرسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا