استان ها

جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر گناوه با جدیت دنبال شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری دوشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تسلیت شهادت سید الشهدای خدمت و همراهان ایشان و ایام رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب (ره) اظهار داشت: همه باید با تبعیت پذیری از مقام عظمای ولایت فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیروان راستین راه امام راحل، انقلاب و شهدا باشیم.

فرماندار گناوه افزود: کاروان زائران مرقد مطهر امام راحل برای شرکت در مراسم سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی از شهرستان گناوه همانند سراسر کشور با مدیریت سپاه ناحیه گناوه و همکاری همه ادارات اعزام خواهد شد.

وی گفت: برنامه ریزی ها و مقدمات اعزام کاروان زائران حرم مطهر امام راحل (ره) از شهرستان گناوه با برگزاری نشست‌های هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط انجام شده است و این کاروان در موعد مقرر به تهران اعزام می‌شوند.

فرماندار گناوه با تاکید بر برگزاری برنامه‌های باشکوه در سطح شهرستان به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه بیان کرد: امسال ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد، با ایام سوگواری و شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان شهید ایشان مصادف شده است و لذا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری برنامه‌های این ایام به ویژه مراسم روز چهاردهم خرداد در مصلی جمعه تلاش مضاعف داشته باشند و برنامه‌ها باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

وی گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی پیرامون برنامه‌ها به خصوص برنامه محوری در مصلی انجام شود و آحاد مردم برای حضور در این مراسم دعوت شوند.

وی با بیان اینکه مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان آماده همراهی و همکاری در برگزاری برنامه‌های باشکوه در چهاردهم و پانزدهم خرداد هستند گفت: همه ادارات نسبت به نصب بنر و پرچم‌های عزا و فضاسازی محیط ادارات اقدام کنند.

جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر گناوه با جدیت دنبال شود

صفری بیان کرد: شهرداری نیز در ایام عزاداری چهاردهم و پانزدهم خرداد اقدام به نصب پرچم و فضاسازی سطح شهر کند.

فرماندار گناوه پیرامون نصب بنر اموات در شهر گفت: ممنوعیت نصب بنر اموات در سطح شهر از مصوبات شورای فرهنگ عمومی است و باید جلوگیری شود.

فرماندار گناوه از ادارات نهادها و تشکل‌های فرهنگی و هیأت‌های مذهبی و به ویژه اصناف و بازاریان گناوه که در روز تشییع پیکر مطهر شهدا خدمت اقدام به تعطیلی بازار و همراهی با سایر اقشار کردند تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در مناسبت‌های پیش رو نیز شاهد این همکاری و هماهنگی و همراهی مانند همیشه از سوی همه اقشار به ویژه بازاریان باشیم.

فرماندار گناوه با اشاره به موضوع مطرح شده پیرامون جمع آوری متکدیان در سطح شهر با تاکید بر اهمیت این امر، گفت: شهرداری و نیروی انتظامی و بهزیستی و کمیته امداد و سایر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه به وظایف خود با جدیدت عمل کنند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه اجرای طرح عفاف و حجاب نور گفت: سامانه به نام «عین» راه اندازی شده تا همه فعالان این حوزه بتوانند در این زمینه فرهنگ سازی کنند و همه در اجرای این طرح همکاری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا