سیاسی

جلیلی: ۱۳۰ دستگاه فرهنگی بودجه دریافت می‌کنند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی از شبکه ۲ سیما به همراه دو تن از مشاوران خود به پاسخ‌های الهام یاوری، حسین انتظامی و شهاب اسفندیاری پاسخ گفت و برنامه‌های فرهنگی خود را برای دولت چهاردهم تشریح کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با همراهی محمدمهدی هادیان و شهرام یزدانی به عنوان مشاوران خود در برنامه حضور داشت، گفت: شعار ما یک جهان فرصت و یک ایران جهش است که صرفاً شعار نیست و در تمام عرصه‌ها به استفاده از فرصت‌ها خواهیم پرداخت و به مزیت‌های فرهنگی کشور توجه داریم که هر ایرانی را به یک نقش پرشکوه می‌رسانیم. فرهنگ هم‌افزایی ایجاد می‌کند.

جلیلی افزود: قدرت فرهنگ و هنر این است که می‌تواند پیوند ایجاد کند، فرهنگ قوی ایرانی-اسلامی ما در عرصه‌های مختلف خود را در مقاطع مختلف نشان داده و این قدرت فرهنگی امروز نقطه قوت ما است.

وی همچنین عنوان کرد: دولت و رئیس جمهور در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی باید این مهم را در برنامه خود نمود دهد، رئیس جمهور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هست و لازم است برای بودجه‌های فرهنگی و اثربخشی برنامه داشته باشد. مدیران فرهنگی دولت باید باتجربه باشند و عمق راهبردی لازم در فرهنگ را داشته باشند در غیر این صورت رئیس جمهور موفق نخواهد بود. اگر تولیدکننده حرفه‌ای در عرصه‌های مختلف فرهنگی نباشد باید مصرف‌کننده حرفه‌ای باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ده‌ها دستگاه فرهنگی داریم و ۱۳۰ دستگاه فرهنگی بودجه دریافت می‌کنند و باید اینها مدیریت شوند. وقتی می‌گویم هر ایرانی یک نقش پر شکوه و معتقدم رئیس جمهور باید نقش آفرین باشد و زمینه نقش‌آفرینی آحاد جامعه را فراهم کند.

در حال تکمیل…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا