استان ها

جلیلی ادامه دهنده واقعی راه «شهید جمهور» است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی شامگاه دوشنبه در همایش انتخاباتی سعید جلیلی در رشت اظهار کرد: حرکت بزرگی توسط شهید رئیسی آغاز شده با کمک و انتخاب درست مردم سعید جلیلی ادامه خواهند داد.

وزیر اسبق ارشاد با اشاره به تفکر سوسیالیستی و غرب گرای جناح مقابل بیان کرد: از منظر این تفکر توسعه باید با له شدن قشر محروم جامعه می‌داند.

حسینی با اشاره به بی برنامه بودن جبهه مقابل انقلاب اضافه کرد: کاری با شخص پزشکیان نداریم اما تفکری از وی حمایت می‌کنند هیچ اعتقادی به محرومیت زدایی ندارد.

وی با اشاره به توقف مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم روحانی افزود: توقف مسکن سازی دولت روحانی ناشی از تفکر سرمایه داری و غرب گرایی است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: شهید جمهور احیاگر شرکت‌های دانش بنیان بود و حمایت‌های ویژه ای از صنایع و واحدهای تولیدی کرد.

حسینی با بیان اینکه تحول ویژه ای در حوزه تولید و اشتعال در کشور ایجاد شده است، گفت: بسیاری از محصولات دانش بنیانی که در دولت سیزدهم تولید شد قبلاً از خارج وارد می‌شد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد کشور به عقب برگردد، افزود: مردم با انتخاب درست و اصلح جلیلی به عقب بر نمی‌گردند.

تلاش‌های صورت گرفته در سیاست خارجی توسط دولت سیزدهم

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حیف و میل بیت المال در دولت روحانی و اصلاحات بیان کرد: پول پاشی و تضییع بیت المال در دولت تدبیر و امید و اصلاحات عادی سازی شده بود.

حسینی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سیاست خارجی توسط دولت سیزدهم اضافه کرد: دولت سیزدهم روابط سیاسی و تجاری ایران را در منطقه و جهان تقویت کرد و این راه با دکتر جلیلی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ویژگی‌های جلیلی در بخش‌های مختلف افزود: جلیلی برای اداره کشور برنامه محور است و می‌تواند با مدیریت انقلابی تحول ساز باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تصمیمات و اقدامات اثرگذار شهید رئیسی در بخش‌های مختلف اضافه کرد: شهید رئیسی در موضوعات و مسائل مختلف دنبال راهکار و برنامه می‌گشت.

حسینی با بیان اینکه جلیلی نماد جبهه انقلاب است، گفت: جلیلی ادامه دهنده واقعی راه شهید جمهور است.

وی با اشاره به چند حرفی و دروغ گویی رجال سیاسی غرب گرا افزود: افراد تا دیروز دولت روحانی را گردن نمی‌گرفتند ولی اکنون با وی عکس می‌اندازند و تمام اعضای ستادشان از دولت روحانی تشکیل شده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جلیلی مسائل مختلف داخلی و خارجی را به صورت میدانی و علمی بررسی کرده است، گفت: جلیلی مدیری توانمند و قابلی در حل چالش‌ها و مسائل است و برای تک تک مسائل کشور سال‌ها تحقیق و پژوهش کرده است و برازنده ریاست جمهوری است.

حسینی با بیان اینکه عملکرد دولت روحانی در کرونا تأسف آمیز بود، اضافه کرد: شهید رئیسی در ماه‌های اول شکل دهی دولت مساله کرونا را کنترل و جمع کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا