به ریاست مخبر؛ جلسه بررسی و جمع بندی طرح های سفر دولت به خراسان جنوبی برگزار شد جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های سفر دولت به استان خراسان جنوبی برگزار شد. به گزارش هشت صبح، جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی ظهر […]

به ریاست مخبر؛

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های سفر دولت به خراسان جنوبی برگزار شد

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های سفر دولت به خراسان جنوبی برگزار شد

جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های سفر دولت به استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش هشت صبح، جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار و در مورد طرح های توسعه و سرمایه گذاری این سفر بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزاری نفت، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان دستگاه اجرایی و مقامات ارشد استانی حضور داشتند، چگونگی پیشرفت و پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان بررسی شد.

در ادامه این جلسه نیز در خصوص مصوبات جدید عمرانی، زیرساختی و و توسعه ای استان خراسان جنوبی در زمینه های زیربنایی، بهداشت و درمان، روستاهای مرزنشین، آموزشی و دانشگاهی، کشاورزی و دامداری، آبخیزداری، مالیاتی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و معیشت مرزنشینان و بازارچه های مرزی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا در سفرهای استانی دولت در راستای طرح ها و برنامه های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با همکاری میان دستگاهی با وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی و دولتی، تسهیلات اعتباری و منابع عمرانی و زیربنایی در حوزه روستاها و مناطق محروم در سرتاسر کشور نیز بررسی و اجرایی شود.