شهری

جشن بزرگ سادات در تهران – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جشن بزرگ سادات شهرداری تهران امروز دوشنبه مورخ ۴ تیر ۱۴۰۳ با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، میثم حسینقلی‌زاده سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سایر مدیران سادات شهری و بالغ بر هزار و ۵۰۰ سادات شهرداری در برج میلاد تهران برگزار شد.

میثم حسینقلی‌زاده، سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این جشن مطرح کرد: پس از چندین سال با کمک دوستان و اهل بیت توانستیم سفر کربلا را مجدد راه‌اندازی کنیم. این امر به لطف آقای زاکانی شهردار تهران و پیگیری‌های ویژه آقای باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ممکن شد.

وی در رابطه با جزئیات سفر کربلا بیان داشت: با توجه به بسته خرسند ساز سال گذشته که از یک سال ونیم گذشته شروع شده است، به پرسنل وعده دادیم که هریک از پرسنل را به سفر مشهد اعزام کنیم. پس از اینکه سفر کربلا مطرح شد و متوجه شدیم که از جانب پرسنل این احساس نیاز وجود دارد. کسانی در اولویت قرار دارند که سفر مشهد را استفاده نکردند و به جای سفر مشهد از سفر کربلا استفاده می‌کنند. با این حال تمام پرسنل شهرداری با خانواده می‌توانند از سفر کربلا استفاده کنند. عدد مورد نظر از بسته خرسند ساز کسر می‌شود و الباقی هزینه نیز طی ۳۶ ماه بدون کارمزد از حقوق پرسنل کم خواهد شد.

حسینقلی‌زاده در پایان تاکید کرد: در اولین کاروان سفر کربلا زوج‌های جوان اعزام شدند. در تاریخ ۶ تیر نیز دومین کاروان اعزام خواهد شد و این امر به طور متوالی ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا