جشن «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی

در مشهد برگزار شد؛

جشن «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی

جشن «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی

مشهد- جشن بزرگ دختران انقلاب با عنوان «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دختران دهه هشتادی مشهد صبح سه شنبه با حضور پرشور در ورزشگاه امام رضا (ع) در جشن تولد ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت کردند.

جشن ایران دخت همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مشهد مقدس برگزار شد این دختران امروز جمع شدند تا با حضور خود در این جشن اعلام کنند که دختران جوان مشهدی هنوز پشت عقاید خود هستند.

در این مراسم حدود ۳۰ هزار دانش آموز دختر مشهدی از مقاطع دوره اول و دوم متوسطه حضور داشتند. دختران پرشور دهه هشتادی در این جشن با بر دست داشتن پرچم ایران و با اجرای برنامه‌های شاد ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتند.

در این جشن، دانش آموزان با دست نوشته‌هایی تحت این عنوان که «جانم فدای ایران» و «دهه هشتادی انقلابی» حمایت خود را از رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

قرائت قرآن کریم، همخوانی سرود ملی ایران، زیارت امام رضا (ع)، ترانه خوانی حسین حقیقی، حامد سلطانی، میلاد هارونی با موضوع ایران، اجرای سرود و طبل کوبی از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا