جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره قیمت دلار

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح به نقل از ایسنا: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال اصلی نمایندگان این است که چرا از ابزار نظارتی مجلس برای پاسخگویی به مردم در شرایط کنونی استفاده نمی شود؟

شهباز حسن پور درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی که در حال برگزاری است، بیان کرد: جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی بر اساس دغدغه هایی که در هفته های گذشته از سوی مردم به مجلس منتقل شده و به ویژه مشکلات ایجاد شده در چند روز گذشته پیرامون نرخ ارز و قیمت خودرو در حال برگزاری است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون تعدادی از نمایندگان به قید قرعه انتخاب شده و در حال بیان نقطه نظرات خود به ریاست مجلس هستند. یکی از سوالات جدی نمایندگان از رئیس مجلس این است که چرا ۵ الی ۶ استیضاحی که در جریان است اعلام وصول نشده و از ابزار قانونی مجلس برای پاسخگویی به مردم استفاده نمی شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان خواستار این هستند که حداقل استیضاح دو الی سه وزیر سریع تر در دستور کار مجلس قرار گیرد. تا این لحظه از دولت کسی در جلسه غیرعلنی حضور پیدا نکرده است اما قرار است که رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد نیز در جلسه غیرعلنی مجلس حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا