جزئیات جلسه غیررسمی مجلس/ بررسی بودجه سه‌شنبه تمام می‌شود

میرتاج‌الدینی در گفتگو با مهر:

جزئیات جلسه غیررسمی مجلس/ بررسی بودجه سه‌شنبه تمام می‌شود

جزئیات جلسه غیررسمی مجلس/ بررسی بودجه سه‌شنبه تمام می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه ۱۳ اسفند ماه) در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده با توجه به پیشنهادات متعدد درباره لایحه بودجه ارائه کردند.

مجلس تا این لحظه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به اتمام رسانده و تا تبصره ۲ بخش هزینه‌ای پیش رفته است و باید زودتر بررسی بودجه در صحن مجلس به اتمام برسد و گزارش مصوبات به شورای نگهبان ارسال شود.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی درباره جزئیات این جلسه به مهر گفت: همه تلاش ما آن است که تا سه‌شنبه این هفته (۱۶ اسفند ماه) بررسی بودجه در مجلس تمام شود و گزارش خود را به شورای نگهبان ارسال کنیم.

وی بیان کرد: در این جلسه در مورد شیوه ارائه پیشنهادت بحث شد و قرار شد ارائه هر پیشنهاد بیش از ۵ دقیقه و ارائه نظرات مخالفان و موافقان هم بیشتر از ۲ دقیقه نباشد. همچنین تصمیم بر این شد که برای بررسی هر تبصره فقط یک ساعت زمان گذاشته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا