سیاسی

جزئیات جدید از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته خبرگزاری‌های فرانسوی از حمله پلیس فرانسه به یکی از مقرهای منافقین در شمال پاریس اطلاع دادند.

بنا بر اعلام این رسانه‌ها، در جریان این حمله ۳ نفر از اعضای گروهک منافقین که در گذشته از فرانسه اخراج شده و به صورت غیر قانونی به فرانسه بازگشته‌اند، در مقر منافقین بازداشت می‌شوند. همچنین در این حمله تعدادی سلاح کشف شده است.

اما گروهک تروریستی منافقین در واکنش به اتفاقات روز گذشته، با تکذیب خبری که رسانه‌های رسمی فرانسوی هم آن را ابتدا اعلام داشته‌اند، مدعی شده که ورود پلیس تنها یک بازدید در راستای حملات مشکوک سال قبل به این مقر بوده است.

این گروهک تروریستی همچنین مدعی گردید: “در بازدید پلیس هیچ چیز و هیچ کار غیرقانونی در این مقر وجود نداشت و ساکنان آن از بازدید پلیس استقبال کردند. در حکم دادگاه پاریس در سال گذشته در مورد اجازه تظاهرات مجاهدین در میدان ووبان پاریس از این مقر به‌عنوان ”انجمن سیما“ نام برده شده است که همه چیز در آن به ثبت قانونی رسیده است.”

نکته جالب این است که گروهک تروریستی منافقین در تناقضی اشکار نسبت به موضع قبلی خود، جای دیگر عنوان کرده است که: ” مراجعه و بازدید پلیس از مقر «انجمن سیما» متعلق به پشتیبانان مقاومت در شمال پاریس حلقه دیگری از معامله ننگینی بود که قربانی آن مثل همیشه مجاهدین و مقاومت ایران و حامیان آنها هستند.” و ضبط اسناد یا بازداشت نفرات را به طور کلی دروغ عنوان کرده است.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسوی سن‌اوئن‌لوآمون حمله دیروز را “عملیاتی برای کنترل مقر گروهک ایرانی مجاهدین توسط پلیس” عنوان می‌کند و تصریح می‌کند که ” در این مکان سه نفر (دو مرد و یک زن) که از فرانسه اخراج شده بودند و منع حضور در فرانسه داشتند شناسایی و دستگیر شده‌اند”

این خبرگزاری همچنین تاکید کرده است که حمله پلیس برای بررسی اقدامات مخفیانه نفرات مستقر در این مقر که شامل ۱۵ نفر ذیل نام انجمن سیما هستند بود.

همچنین سن لوئن نوشته است که سازمان منافقین و شورای موسوم به ملی مقاومت حاضر به پاسخ و توضیح به این خبرگزاری نشده‌اند.

خبرگزاری مهر بزودی جزئیات بیشتری از این حمله منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا