ورزشی

جذاب‌ترین کشتی ایران؛‌ یزدانی – قاسم‌پور یا گرایی – اسماعیلی؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، کاروان ایران در فاصله ۹۴ روز تا آغاز رسمی بازی‌های المپیک پاریس به ۳۱ سهمیه رسیده است. تعداد روزهای باقیمانده تا آغاز سی و سومین دوره بازی‌های المپیک به عدد ۹۴ رسید و تاکنون کاروان ایران موفق به ۳۱ سهمیه شده و فعلا ۳۲ ورزشکار در قالب ۳۱ سهمیه مسافر پاریس هستند.

کاروان ایران تا پایان سال گذشته ۱۶ سهمیه گرفته بود. در تعطیلات نوروز، شمشیربازی توانست اولین سهمیه تیمی کاروان را بگیرد و تعداد سهمیه‌ها به عدد ۲۰ رسید. وزنه‌برداری نیز در ادامه دو سهمیه مردان به دست آورد.

سازمان لیگ بهبود شرایط برای ادامه حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه را خواستار شد

سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به هیات فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور اعلام کرد که حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تا زمان بهبود زیرساخت‌ها امکان‌پذیر نیست.

پس از کش‌ و قوس‌های فراوان، بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

مهاجم ایرانی رم گفت جالوروسی با وجود شکست تلخ خانگی برابر بولونیا به راهش تا پایان فصل با قدرت ادامه خواهد داد. رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

باشگاه تراکتور روی بی‌ثباتی و سردرگمی بنزین می‌ریزد/ چرا پشت سر خمس حرف می‌زنید؟

کاپیتان سابق تراکتور گفت: باشگاه تراکتور می‌گوید باید حواشی کنترل شوند اما از طرفی روی آتش بی‌ثباتی و سردرگمی تیم بنزین می‌ریزد.

تراکتور در سال ۱۴۰۳ روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و همچنان در حسرت برد مانده است. نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر باعث شد که آن‌ها از کورس قهرمانی جا بمانند. اوضاع اما از جایی بدتر شد که پاکو خمس، سرمربی تراکتور از این تیم جدا شد و هنوز جانشین او برای نشستن روی نیمکت پرشورها مشخص نشده است. در روزهای اخیر گزینه‌های مختلفی برای سرمربی‌گری در تراکتور مطرح شده که جدی‌ترین گزینه، یحیی گل‌محمدی بوده که با مدیران این باشگاه هم به توافق رسیده اما موانع حضور او در تبریز هنوز حل نشده است. در حال حاضر محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت هدایت تراکتور را برعهده دارد.

ماشاریپوف به تمرین استقلال بازگشت

ستاره ازبکستانی استقلال به ایران بازگشت.

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت. دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

حساس‌ترین مبارزه کشتی فرنگی برای المپیک/ مصاف گرایی و پدیده کشتی ایران در بوداپست

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و سعید اسماعیلی پدیده کشتی فرنگی ایران برای رسیدن به المپیک پاریس عازم تورنمنت مجارستان می‌شوند. محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران عبور کند.

سعید اسماعیلی ستاره ۲۰ ساله کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان، چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا نیز با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در هنگ کنگ برگزار می‌شود.

کارت بازی حامد حدادی صادر نشد/ کارشکنی‌ علیه شهرداری گرگان؟

طبق شائبه‌های مطرح شده، فدراسیون بسکتبال غرب آسیا از صدور کارت بازی برای حامد حدادی جلوگیری کرده‌ است.

روز گذشته در خبری اعلام شد که تیم بسکتبال شهرداری گرگان، برای تقویت خود جهت حضور قدرتمند مقابل نماینده لبنان در فینال مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا، با حامد حدادی مذاکراتی داشته و قصد داشته این ستاره کهنه کار بسکتبال ایران را به ترکیب خود اضافه کند.

تکلیف گل‌محمدی تا فردا مشخص می‌شود

براساس پیگیری‌ خبرنگار ایسنا، وضعیت همکاری گل‌محمدی با تراکتور تا فردا مشخص می‌شود. بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در همین راستا قرار بود دیروز (دوشنبه) جلسه‌ای پیرامون حضور گل‌محمدی و حل موانع حضور او در تبریز برگزار شود اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود/ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور، اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا