مجلس

جباری: پزشکیان به حرف‌هایی که می‌زند در عمل اعتقاد دارد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: کشور ما در یک اتفاق بسیار ناگواری در پرواز اردیبهشت رئیس جمهور محترم و دولتی را از دست داد. بنده از نزدیک خدمت جنابعالی ارادت دارم و به آن ساده زیستی و حرف‌هایی را که فقط در کلام نیست بلکه در عمل شما به آن‌ها اعتقاد دارید یقین دارم.

وی افزود: الحمدالله مردم هم به این اعتقاد دارند و به این ایمان شما و به مقام معظم رهبری و خون شهدا پاسخ مثبتی دادند و لبیک گفتند و باز هم با تمام مشکلاتی که امروز به قول خود شما ناشی از عملکرد مسئولین عملکرد این سال‌ها بود، پای صندوق‌های رأی آمدند و بالای ۵۰ درصد مشارکت داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای دکتر، این موضوع، مسئولیت شما را سنگین می‌کند. قطعاً هدفمان کمک به جنابعالی، دولت و کابینه است که انشاالله هرچه سریع‌تر دولت شما تشکیل و مشکلات مردم مقداری رفع شود.

وی افزود: آقای دکتر! امروز ما در اقصی نقاط کشور از مشکل بیکاری از مشکل کمبود بهداشت و درمان از مشکل مردم امیدی به این دولت دارند.

رضا جباری گفت: اگر که امروز جوانان ما بعد از طی دوره طولانی از تحصیلات با پذیرش رنج‌های بسیار کشور خود را ترک می‌کنند، به دلیل عدم اجرای قوانین و سیاست‌های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری و قانون‌های بالادستی است.

وی افزود: ما همه دوستدار شما هستیم، ما همه موفقیت شما را موفقیت نظام، رهبری و خودمان می‌دانیم. همه ما در این انقلاب عجین هستیم ولی که خواهشی که داریم با همین روال و مسیری که پیش گرفتید پیش بروید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا