استان ها

جام پرچم بستر شناسایی استعدادها برای حضور درمیادین بین‌المللی است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا، شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه رسمی دومین دوره مسابقات جام پرچم در رشته مینی فوتبال قهرمانی روستاییان کشور که به میزبانی سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: استان کردستان، استانی با ویژگی‌های بسیار متمایز و ویژه است که با میزبانی از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در صدد معرفی بیشتر این خصایص هستیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه، رفاقت‌های ماندگاری از دل این رقابت‌های ورزشی به یادگار بماند، افزود: امیدواریم با میزبانی شایسته کردستان، این مسابقات بتواند به هدف تأثیرگذاری برسد.
استاندار کردستان با تاکید بر اینکه، برخی نمادها مانند ناموس میهن مهم است، ادامه داد: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نمادها و نشانه انسجام ملی ماست.

زارعی‌کوشا یادآور شد: هرکس در هر جایگاهی بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به پرچم کشورمان داشته باشد به تمامیت ارضی، آینده و گذشته همه ملت جسارت کرده است که به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و اجازه این کار به احدی داده نمی‌شود.

وی گفت: جام پرچم باعث می‌شود تا استعدادهای نهفته در دل این مسابقات در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا