ورزشی

ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی در هفته آینده

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا پسندیده ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ برای ۴ سال به عنوان رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی انتخاب شد اما در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۲ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش منصوب شد و علی ایلکا در تاریخ دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ سرپرستی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده گرفت.

باگذشت بیش از ۲ ماه از سرپرستی علی ایلکا در فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، احمد نامنی سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش از آغاز ثبت نام کاندیداهای این فدراسیون از هفته آینده خبر داد و گفت: تلاش بر این است که انتخابات این فدراسیون را سریعتر برگزار کنیم.

وی افزود: تا امروز انتخابات ۱۶ فدراسیون را که به صورت سرپرست اداره می‌شدند را برگزار کردیم و سعی داریم انتخابات دو فدراسیون دیگر یعنی بولینگ و بیلیارد و ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی را نیز سریعتر برگزار کنیم تا زودتر وضعیت ریاست این دو فدراسیون تعیین تکلیف شود.

نامنی در پایان همچنین از برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج خبر داد و گفت: به زودی مجمع انتخابات این فدراسیون نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا