عباس‌زاده مشکینی مطرح کرد؛ تکذیب باج‌دهی وزیر بهداشت به یک نماینده مجلس نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: تصویر یادداشت بنده به وزیر بهداشت توسط برخی بازنشر داده شد و این اقدام را به عنوان باج‌دهی اعلام کردند که اینگونه نیست. به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس زاده مشکینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه […]

عباس‌زاده مشکینی مطرح کرد؛

تکذیب باج‌دهی وزیر بهداشت به یک نماینده مجلس

تکذیب باج‌دهی وزیر بهداشت به یک نماینده مجلس

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: تصویر یادداشت بنده به وزیر بهداشت توسط برخی بازنشر داده شد و این اقدام را به عنوان باج‌دهی اعلام کردند که اینگونه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس زاده مشکینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: وزیر بهداشت از دو سال گذشته به دنبال تأسیس دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان مشکین شهر است.

وی ادامه داد: در همین راستا چند روز پیش به وزیر بهداشت یادداشتی داده و خواستار تسریع در تأسیس این دانشگاه شدم و وی نیز دستورات لازم را داد. متأسفانه تصویر یادداشت بنده به وزیر توسط برخی بازنشر داده شد و این اقدام را به عنوان باج دهی وزیر به نماینده اعلام کردند.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده استیضاح وزیر بهداشت را امضا نکرده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی دانم، تصریح کرد: البته ممکن است به برخی از تصمیمات و اقدامات وزارت بهداشت انتقاد داشته باشم. تذکر، سوال و استیضاح از اختیارات مجلس است و این موارد شرایط و ضوابط خاصی دارد که همواره رعایت می‌شود.