ورزشی

تورنمنت بین‌المللی والیبال نشسته مشهد تنها با حضور یک تیم خارجی!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته مردان در حالی از ۱۵ مرداد به میزبانی مشهد برگزار می‌شود که تنها یک تیم خارجی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته مردان در راستای آماده سازی تیم والیبال نشسته کشورمان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس در حالی از ۱۵ تا ۱۹ مرداد به میزبانی مشهد برگزار می‌شود که تنها تیم قزاقستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

به گفته هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، از تیم‌های عراق و برزیل نیز برای حضور این در این مسابقات دعوت به عمل آمده بود که تنها تیم قزاقستان برای حضور در این تورنمنت آمادگی خود را اعلام کرده است.

همچنین در جریان برگزاری این تورنمنت بین‌المللی، مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته با حضور ۷۰۰ ورزشکار زن و مرد بعد از ۹ سال از ۱۳ تا ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد که ملی‌پوشان حق شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارند.

داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، امیر عباسی، محمد نعمتی، جمال نظری، مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی، مجید لشگری، مهدی بابادی، میثم حاجی بابایی، میثم علیپور، حسین گلستانی و عیسی زیراهی ملی‌پوشان حاضر در این تورنمنت بین‌المللی هستند که بعد از انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم قزاقستان، فهرست ۱۲ ملی‌پوش اعزامی به پارالمپیک پاریس از سوی کادر فنی معرفی خواهد شد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران ۹ دوره در پارالمپیک حضور داشته که دستاورد آن کسب ۷ قهرمانی و دو دوره نایب قهرمانی بوده است. مردان والیبال نشسته ایران در دهمین دوره حضور خود در بازی‌های پارالمپیک به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در پاریس است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا