تورم ۷۰ درصدی اقلام خوراکی و غذایی سفره مردم را کوچک‌تر کرده است

Print Friendly, PDF & Email

ارکانی در تذکر شفاهی:

تورم ۷۰ درصدی اقلام خوراکی و غذایی سفره مردم را کوچک‌تر کرده است

تورم ۷۰ درصدی اقلام خوراکی و غذایی سفره مردم را کوچک‌تر کرده است

نماینده مردم فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم ۷۰ درصدی اقلام خوراکی و غذایی امروز سفره مردم را کوچک‌تر کرده است و در نتیجه مصرف میوه، لبنیات و پروتئین کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ارکانی نماینده مردم فیروزه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی گفت: تورم ۷۰ درصدی اقلام خوراکی و غذایی امروز سفره مردم را کوچک‌تر کرده است و در نتیجه مصرف میوه، لبنیات و پروتئین کاهش یافته است. راهکار دولت برای جبران قدرت خرید مردم چیست؟

وی افزود: از دولت تقاضا داریم از اقداماتی که منجر به تشدید نارضایتی در حوزه‌های مختلف می‌شود، اجتناب کند و با اتخاذ بهترین تدابیر پیشگیرانه این اعتراضات را که بعضاً ریشه در عدم مدیریت صحیح دارد را برطرف سازد.

نماینده مردم فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد نگرانی در میان ده‌ها هزار جوان که در آستانه کنکور هستند، درباره بلاتکلیفی آنها در نحوه پذیرش سال آتی و همچنین کامیون دارانی که اقدام به نوسازی کامیون خود کرده‌اند و مدتهاست به علت مافیای اسقاط کامیون سرمایه‌هایشان در پارکینگ خوابیده است و از نان خوردن افتاده‌اند، از نمونه‌های بارز عدم مدیریت است.

ارکانی خاطرنشان کرد: درباره حوادث اخیر کشور رهبر انقلاب در پیامی تأکید کردند بین جوانان و نوجوانانی که براساس برخی احساسات و بی دقتی‌ها وارد میدان شده‌اند و صحنه گردانان اصلی که با نقشه و برنامه به میدان آمده‌اند، مرزبندی و تفکیک صورت بگیرد. حتی رهبر انقلاب این جوانان و نوجوانان را با عبارت بچه‌های خود ما خطاب کردند. البته باید در مقابل صحنه گردانان اصلی نیز اقدام قاطع و خردمندانه صورت بگیرد. قوه قضائیه نیز براساس نکات و فرمایشات رهبری عمل کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا