توجه به مسائل اقتصادی ومعضلات اجتماعی از تاکیدات مراجع و علما بود

Print Friendly, PDF & Email

وزیر کشور در پاسخ به مهر:

توجه به مسائل اقتصادی ومعضلات اجتماعی از تاکیدات مراجع و علما بود

توجه به مسائل اقتصادی ومعضلات اجتماعی از تاکیدات مراجع و علما بود

قم- وزیر کشور توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی و همچنین معضلات اجتماعی را از جمله تاکیدات مراجع تقلید در دیدارهای‌ خود با آنان برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه دیدار با علما و مراجع تقلید در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مهمترین موارد مطرح شده از سوی مراجع و علما در این دیدارها اظهار داشت: مراجع و علما در این دیدارها بر آمادگی و مقابله در برابر توطئه‌های دشمنان خارجی تاکید کردند، چرا که دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی کمر بستند.

وزیر کشور افزود: کشور تاکنون استوار در برابر توطئه‌های های دشمنان ایستاده است و این مسیر با قوت ادامه می‌یابد.

وحیدی ادامه داد: مراجع و علما نگرانی‌هایی در خصوص معیشت و مسائل اقتصادی داشتند و توجه به موضوع معیشت مردم را مورد تاکید قرار دادند که توضیحات لازم و اقدامات دولت در این راستا ارائه شد و دولت و شخص رئیس جمهور تلاش شبانه روزی دارند تا معیشت بهتری برای مردم ایجاد شود تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

وزیر کشور بیان داشت: در حوزه برخی از آسیب‌های اجتماعی از جمله مسائل اخلاقی و عفاف و حجاب نیز علما تذکراتی داشتند که این موارد باید با قوت دنبال شود.

وزیر کشور در خصوص زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیز گفت: از نظر ما مشکلی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیست و منعی برای برگزاری مسابقات با حضور مردم وجود ندارد.

وی در ادامه در خصوص مدیریت گازرسانی در روزهای اخیر نیز اظهار داشت: با همت مردم و مدیریت خوبی که در سطح ملی و استانی اتفاق افتاد حادثه ناگواری نداشتیم.

وزیر کشور افزود: این سرما در برخی از کشورهای غربی و در آمریکا که ادعای اول بودن در دنیا را دارد، ۵۶ جان باخته داشته که البته آمارهای غیر رسمی بیشتر از آن است.

وحیدی ادامه داد: برخی از کشورهای اروپایی نیز آمارهای تلفات خود را اعلام نمی‌کنند که در آنجا نیز تلفاتی داشتند.

وزیر کشور گفت: در کشور با مدیریت خوبی که صورت گرفته اتفاقاتی از این دست نداشتیم و کسی دچار مسئله جدی نشد.

وحیدی ادامه داد: بخش صنعت و مردم در امر صرفه جویی گاز، کمک شایانی کردند که این امر نقش تعیین کننده‌ای در مدیریت بهینه گازرسانی داشته است.

وی بیان داشت: در روزهای آینده نیز پیش بینی می‌شود موج جدید سرما را داشته باشیم که امیدواریم با مدیریتی که صورت می‌گیرد و با همراهی مردم، مشکلات خاصی نداشته باشیم و در روزهای اول ماه بهمن این مشکل را نیز پشت تر بگذرانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا