استان ها

توجه به حل مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های شهید رئیسی بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در آئین افتتاح مرحله نخست طرح توسعه مجتمع پتروشیمی پاد جم در منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، با برشمردن ویژگی‌های این رئیس جمهور انقلابی و جهادی، اظهار داشت: توجه به حل مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام از دیگر اولویت‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود، افزود: تمرکز به حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و افزایش ظرفیت آنها از ویژگی‌های شهید خدمت بود.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی مردم میدان، بحران‌شکن و عبور از مشکلات با تلاش جهادی و انقلابی بود گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود.

مرتضوی با بیان اینکه مجموعه پتروشیمی توسعه پلیمر پادجم با تلاش جهادی جوانان کشور وارد مدار بهره‌برداری شد گفت: این پروژه قادر است در مرحله نخست ۷۰ هزار تن محصول پتروشیمی مورد نیاز صنایع و کارخانه‌های صنایع خودرو و لوازم خانگی تولید کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: مجموعه پتروشیمی توسعه پلیمر پادجم علاوه بر حل مشکل ارزبری نقش مهمی در حل مشکلات کشور در تولید مواد اولیه صنایع و اشتغال‌زایی ایفا کرده است.

وی بیان کرد: تولید ۷۰ هزار تن مواد اولیه با کیفیت و اعلا و قدرت رقابت‌پذیر با محصولات خارجی از ویژگی این پروژه است و کشور را به خودکفایی در این مرحله رسانده است.

مرتضوی اضافه کرد: تولید ۲۰۰ هزار تن محصول پتروشیمی در این کارخانه در مراحل بعدی از دیگر ویژگی این پروژه است که نقش مهمی در دستیابی به بازارهای جهانی و ارزآوری دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه جوانان و دانشمندان ایران اسلامی می‌توانند کشور را به اقتدار اقتصادی برسانند تصریح کرد: دانشمندان ایرانی در حوزه صنایع دفاعی، آنچنان اقتدار امنیتی ایجاد کرده‌اند که امروز تمام دشمنان ما گریزی جز زبان تسلیم و ادب و رعایت حقوق ملت ایران را ندارند، در حوزه اقتصادی هم می‌توانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: دولت چهاردهم دکتر پزشکیان با نگاه جامع به نظام مسائل اقتصادی کشور و با اعتماد به سرمایه‌های گران سنگ ملت ایران خصوصاً ظرفیت دانشگاه‌های ایران و اساتید فرهیخته و دانشمندان حوزه اقتصادی و صنعتی طرحی نو دراندازد تا اینکه ان‌شاءالله به اقتدار اقتصادی برسیم و کشورمان در رتبه کشورهای برتر جهان قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا