توانستیم با مقاومت آتش بس موقت را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنیم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، نماینده جنبش حماس در لبنان با حضور در فرودگاه رفیق حریری لبنان ضمن خیرمقدم به وزیر امور خارجه کشورمان و با اشاره به سفر امیر عبداللهیان به لبنان بلافاصله بعد از جنگ و آغاز جنایات رژیم صهیونیستی گفت: وزیر امورخارجه ایران در ابتدای جنگ پیام محکمی به صهیونیست‌ها از اینجا دادند و تلاش‌های دیپلماتیک خود را در همین خصوص آغاز کردند.

وی ادامه داد: این سفر وزیر امورخارجه ایران نیز در یک زمان مهم انجام شده است مقاومت فلسطینی پیروزی‌های بزرگی را در جنگ به دست آورده است. رژیم صهیونیستی تاکنون دستاوردی در جنگ نداشته است. ملت فلسطین در حال مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن است.

نماینده جنبش حماس در لبنان خاطرنشان کرد: پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی باعث شد آتش بس موقت را به رژیم تحمیل کنیم. این آتش بس برای کاهش دردها و رنج‌های ملت فلسطین انجام می‌شود و ان‌شاالله با این آتش بس می‌توانیم پیروزی بزرگ را محقق کنیم. جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های زیادی را برای مساله فلسطین همگام با مقاومت مردم فلسطین انجام داده است و این پیروزی با حمایت‌های ایران و مقاومت فلسطینی به ثمر نشسته است. امیدواریم این آتش بس به آتش بس کامل منتج شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا