فرماندار تربت حیدریه: تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد. به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کی پور ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهار کرد: از ابتدای انقلاب […]

فرماندار تربت حیدریه:

تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد

تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد

تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کی پور ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی جنگ پیوسته و مداوم وجود داشته و مبنای این جنگ‌ها، فتنه و شکل آن ترکیبی و هدفش نیز حذف مبانی سخت افزاری و نرم افزاری انقلاب است و بر همین اساس تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: دشمن با جنگ نظامی، شبیخون و استحاله فرهنگی به دنبال فتنه و از بین بردن باورها و اعتقادات است، لذا وقتی فضا غبارآلود شود دشمن از هر حربه‌ای استفاده می‌کند، بر همین اساس باید با فتنه مقابله کرد و گذشته را ملاک امروز قرار ندهیم چرا که تاریخ ثابت کرده که هرکس بر گذشته خود تکبر ورزید عاقبت دیگری برای خود رقم زدن است.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی جنگ پیوسته و مداوم وجود داشته و مبنای این جنگ‌ها، فتنه و شکل آن ترکیبی و هدفش نیز حذف مبانی سخت افزاری و نرم افزاری انقلاب است و بر همین اساس تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد.

کی پور افزود: یکی از محورهای جنگ ترکیبی شبهات است و وقتی شبه وارد جامعه می‌شود درک حقیقت برای او سخت و دشمنان در مورد اصل نظام و انقلاب شبهه ایجاد می‌کنند تا جوانی که فاقد تجربه سیاسی است دارای پرونده شود و این جوان را برای مراحل بعدی استفاده کند، لذا این جنگ فرهنگی کار فرهنگی و مداوم و مثمر ثمر می‌طلبد.

وی گفت: در جنگ نرم افزاری دشمن باورها و اعتقادات را هدف قرار داده و وقتی مبانی اعتقادی و احکام شرعی فرد تعطیل شود جریان آندولس در تاریخ تکرار می‌شود، لذا دیدیم که دشمن در اغتشاشات اخیر دهه هشتادی‌ها را به میدان آورد.

کی پور بیان کرد: شرط مقابله با نظام سلطه مغرور شدن بر اعمال گذشته نیست و باید به فراخور شیوه‌های جدید نظام سلطه با توان بالاتر مسیر نورانی امامین انقلاب را ادامه داد و این با اراده‌های محکم و استوار محقق می‌شود.

فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی و احزاب بود که از شروع انقلاب همه دنیا یک طرف و جمهوری اسلامی نیز یک طرف قرار گرفتند و محور مقابله با این فعالیت‌ها برای خنثی کردن ترفند دشمنان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در کنار مردم بودند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: ضریب تحقق اهداف سازمانی خود را به ۱۰۰ درصد برسانند که عمده آن خدمت و رضایتمندی مردم است و مدیری که نتواند رضایت مردم را جلب کند مدیر در طراز و شاخصه‌های نظام اسلامی نیست، حتی کاری که نمی‌تواند راه اندازی کند را با بیانی شیوا و آرام بگوید.

دستگاه‌های اجرایی طبق قانون باید به نوع پوشش کارمندان خود نظارت کنند

حجت الاسلام سید محمد معلمی، امام جمعه تربت حیدریه نیز اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی به موضوع حجاب توجه ویژه داشته باشند و هیچ دستگاهی نباید نسبت به پوشش نامناسب کارمند خود بی تفاوت باشند و این از وظایف قانونی هر دستگاه اجرایی است.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: برخی از دستگاه‌ها ممکن است بخش‌های خصوصی هم زیر نظر آنها باشد و آن دستگاه نیز باید نسبت به آن مراکز تحت پوشش نیز نظارت کامل و طبق مقررات از لحاظ پوشش رعایت شود.
دشمن با ترور فکری و فرهنگی به دنبال تسخیر قلوب جوانان و نوجوانان است.

دشمنان انقلاب با ترور فکری به دنبال تسخیر قلوب پاک جوانان هستند

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه نیز اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ترور فکری و فرهنگی به دنبال تسخیر قلوب پاک جوانان و نوجوانان است، لذا این رسالت بر همگان واجب است که هر کجا خدمت می‌کنند همانجا را مرکز دنیا دانسته و برای مقابله با این نوع تروریسم تلاش کنند و امام راحل برای دفاع و پشتیبانی از انقلاب و تأسیس نظام اسلامی ابتدا قلوب جوانان را به دست آورد و سن مبارزه و عاشقی را پایین آورد تا توانست فتح الفتوحی مانند خرمشهر را رقم بزنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: امروز دشمن در تروریسم فرهنگی به دنبال قلب‌های پاک چوانان است، لذا هر کجا که خدمت می‌کنیم آنچا را باید مرکز دنیا دانسته و برای مقابله با تروریسم فرهنگی تلاش کنیم.

وی به تروریسم فکری دشمن نیز اشاره کرد و افزود: تروریسم فکری بدان معناست که باید مراقب حضور سکولار در مساجد باشیم، خیلی‌ها هستند اعمال عبادی را خوب انجام می‌دهند، اما وقتی سخن دفاع از انقلاب و نظام به میان می‌آید اعلام می‌کنند ما سیاسی نیستیم