ورزشی

تمجید اسطوره‌ها از کوین دورنت

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

فوق ستاره‌ها و اسطوره‌های تیم ملی بسکتبال‌ آمریکا، به تمجید از عملکرد کوین دورنت پرداختند.

به گزارش ایسنا،‌ پس از پیروزی ۱۱۰ – ۸۴ تیم ملی بسکتبال آمریکا مقابل صربستان در بازی‌های روز گذشته بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، که با درخشش قابل توجه کوین دورنت همراه بود، فوق ستاره‌هایی چون لبران جیمز و آنتونی دیویس به تمجید از همبازی خود پرداختند.

لبران جیمز،‌ فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا نیز درباره درخشش کوین دورنت اظهار کرد: کی‌دی یک استعداد فرا زمینی است، او از جهان دیگری است. برای او چنین عملکردی خیلی خاص نیست و باید به آن عادت کنیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال آمریکا تصریح کرد: او در تمرینات نیز همین اندازه سخت تلاش می‌کند و در بازی هم همان کارهای درون تمرین را انجام می‌دهد که برایش عادی است. او یک استعداد فرازمینی است.

آنتونی دیویس، سنتر و ستاره تیم ملی آمریکا نیز درباره عملکرد درخشان کوین دورنت افزود: KD عالی بود. او بهترین گلزن تاریخ بسکتبال ایالات متحده است. کوین توانایی گلزنی بالایی در بسکتبال دارد و توجه جمعیت را به خود جلب می‌کند.

او درباره تاثیر او در موفقیت تیم ملی بسکتبال‌ آمریکا نیز گفت: برای ما بسیار خوب است که او می‌تواند اختلاف تیم ما با حریفان را اینگونه زیاد کند. امتیاز آوری او برای تیم ما یک نعمت است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا