استان ها

تمام توان و ظرفیت‌ها را معطوف به فرآیند انتخابات خواهیم کرد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی دبیرخانه ستاد انتخابات اظهار کرد: کم‌ترین توقع از ستاد انتخابات استان، تکرار موفقیت و رتبه کشوری در انتخابات پیشین است، اما هدف ما ارتقا این رتبه در انتخابات هشتم تیر ماه است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات مأموریت بسیار مهم، زمان کم و کار فشرده است، افزود: باید همه توان و ظرفیت‌ها را معطوف به فرآیند انتخابات کنیم. در این راه تعامل و هماهنگی با هیأت نظارت همواره در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به تفاوت‌های قوانین و دستورالعمل‌های انتخابات ریاست جمهوری و فرصت محدود، باید به موضوع آموزش تمرکز ویژه کرد و از کمیته آموزش مستمر پی گیری و گزارش گیری کنید.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات پیش از زمان بندی مشخص شده پی‌گیری و مطالبه شود، افزود: قطعاً هیچ کوتاهی از طرف عوامل انتخابات قابل پذیرش نیست.

مهاجر ادامه داد: لازم است با تدبیر، برنامه‌ریزی و هماهنگی با هیأت نظارت شعب سیار فعال‌تر شوند تا کسانی که امکان حضور در شعب را ندارند بتوانند با تماس تلفنی و حضور شعبه سیار رای خود را به صندوق بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما همچون انتخابات گذشته نسبت به مسوولیت سنگینی که متقبل شده‌ایم متعهد هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا