تمام تصمیمات مجلس در دو ماه اخیر زیربنای اقتصادی داشته؛ مباحث حجاب صرفا مدت کوتاهی مطرح شد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

توجه مجلس و دولت به مسئله حجاب باعث شده مسائل اقتصادی خرد و کلان از دستور کار کنار گذاشته شود. حداقل آنچه در سطح جامعه شنیده می‌شود و از رفتار مجلس برداشت می‌شود، بی توجهی به امر اقتصاد در شرایط فعلی است.

علیرضا شهبازی، نماینده مجلس درباره کنار گذاشتن اولویت‌های اقتصادی و پرداختن به مسئله حجاب توسط دولت و مجلس به «انتخاب» گفت: اتفاقی که در مجلس درباره حجاب و اقتصاد در حال وقوع است، برعکس روایت شماست. تمام مصوبات و جلسات نظارتی که داریم زمینه‌های اقتصادی دارد و شعار سال رشد تولید و مهار تورم است. بحث حجاب، لایحه دولت بود و مجلس هم برای کار بیشتر تصمیم گرفت که در کمیسیون فرهنگی و قضایی بررسی شود. احتمالا در هفته‌های آینده بحث حجاب در دستور می‌آید. مهم‌ترین دستور‌های مجلس طی ماه‌های اخیر مباحث اقتصادی و نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و وزارت خانه‌های اقتصادی بوده است.

وی در ادامه در رابطه با پیگیری‌های یک ماه اخیر مجلس اشاره کرد: در زمینه‌های مختلف پیگیری‌هایی داشته ایم. بحث مسکن، تکمیل پیشنهادهای جهش تولید در کمیسیون مربوطه داشته‌ایم. اگر یک مروری داشته باشید تمام تصمیمات مجلس طی دو ماه اخیر زیربنای اقتصادی داشته و مباحث حجاب صرفا مدت کوتاهی مطرح شد.

شهبازی درباره احتمال استیضاح وزرای اقتصادی طی نظارت‌های مجلس گفت: استیضاح در یک مرحله با توضیحاتی که وزیر اقتصاد داد امضا کنندگان قانع شدند و استیضاح منتفی شد. در بحث نظارتی جلسات متعددی را در کمیسیون‌های مربوطه، سه‌شنبه‌ها برگزار کردیم که الان دوشنبه‌ها برگزار می‌شود. وزرای اقتصادی در این کمیسیون‌ها همواره حضور داشته و پاسخگوی نمایندگان هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا