تماشاگرانی که داوطلبانه، زبالههای دربی را جمع کردند (عکس)
دیروز جمعی از تماشاگران به صورت داوطلبانه بعد از دربی صدم تهران، سکوهای ورزشگاه آزادی را از وجود زباله پاک کردند
دیروز جمعی از تماشاگران به صورت داوطلبانه بعد از دربی صدم تهران، سکوهای ورزشگاه آزادی را از وجود زباله پاک کردند