تلاش نافرجام برای تعطیلی بازار “امین حضور” معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر به اتهام تلاش برای ترغیب کسبه برای بستن واحدهای صنفی شان در بازار “امین حضور” خبر داد. به گزارش گتسنیم، سرهنگ نادر مرادی؛ معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به […]

تلاش نافرجام برای تعطیلی بازار “امین حضور”
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر به اتهام تلاش برای ترغیب کسبه برای بستن واحدهای صنفی شان در بازار “امین حضور” خبر داد.

به گزارش گتسنیم، سرهنگ نادر مرادی؛ معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه در پی تماس تعدادی از کسبه با سامانه ۱۱۰ و اعلام این موضوع که دو نفر در بازار‌ “امین حضور” به دنبال تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن نظم و انضباط و امنیت و آرامش این بازار هستند سریعاً موضوع در دستور کار پلیس اماکن قرار داده شد، بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دو نفر از کسبه بازار‌ “امین حضور” که خود در یک باب مغازه مشغول فعالیت بودند به دنبال تشویش اذهان عمومی و تلاش برای ترغیب کسبه این بازار برای بستن واحد‌های صنفی خود، دستگیر شدند.

وی افزود: بنابراین گزارش متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته عنوان داشته‌اند که تحت تأثیر فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه اغفال شده‌اند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: این دو متهم با توجه به اینکه فاقد سابقه قبلی بودند با هماهنگی قضائی با اخذ تعهد آزاد شدند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: بازاریان در دفاع از انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی همواره ثابت قدم بوده‌اند و با بصیرت و هوشیاری خود فرصت سوء استفاده را از دشمنان سلب کرده‌اند.