استان ها

تفکر امام خمینی منشا خیزش دانشجویان جهان در دفاع از مردم غزه است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی صادقی عصر دوشنبه در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور مسئولان استانی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آزادی‌خواهان در سراسر جهان راه مقاومت و مبارزه در برابر ظلم و استکبار را از امام خمینی (ره) آموختند.

وی افزود: امام خمینی (ره) تربیت شده مکتب اهل بیت و معصومین (ع) بود، تربیت شده‌ای که خود را تماماً وقف این مکتب کرد.

معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مسیر خدا را اصل قیام خود در برابر طاغوت قرار داده بود و این اصل تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: امام راحل بر مبنای همین اصل جنگ تحمیلی را مدیریت کرد و در برابر ظلم ایستاد تا پیروز شویم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان این مرز و بوم از تفکر امام خمینی (ره) هراس دارند و جرأت تعدی به خاک ایران اسلامی را ندارند چرا که می‌دانند شکست سختی نصیب آنها خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که آزادی‌خواهان در سراسر دنیا در سایه همین تفکر امام راحل در مقابل ظلم استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند و در برابر ظلم سکوت می‌کنند.

وی نمونه ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حق مظلوم را خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های سران استکبار جهانی از این رژیم کودک‌کش دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا