سیاسی

تفویض مسئولیت اداره امور گزینش کشور به قائم‌پناه – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در اجرای ماده (۶) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب ۱۴ شهریور ۱۳۷۴ و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی مصوب ۹ اردیبهشت ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی، با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به دکتر محمدجعفر قائم‌پناه تفویض کرد.

متن این حکم به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمدجعفر قائم‌پناه
معاون محترم اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

در اجرای ماده (۶) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب ۱۴ شهریور ۱۳۷۴ و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی مصوب ۹ اردیبهشت ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی، “مسئولیت اداره امور گزینش کشور” به جنابعالی تفویض می‌گردد. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع گزینش و با تأکید بر بند سوم سیاست‌های کلی نظام اداری مصوب ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر “بهبود معیارها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ‌نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای” به جهت اتقان امور، مقرر می‌دارد؛

الف) در امور مهم از قبیل تعیین سیاست‌ها، خط مشی‌ها، تطبیق ضوابط با موازین شرعی، تفکیک، ادغام و انحلال هیئت‌ها حسب مورد مشورت‌های لازم به عمل آید.

ب) اختیارات ماده (۵) و تبصره (۱) آن به جنابعالی محول می‌گردد.

ج) دبیر هیئت عالی گزینش نیز در اجرای تبصره (۲) ماده (۵) نسبت به انجام امور مربوط، با نظارت و هماهنگی جنابعالی اقدام نماید.

توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی دست‌اندرکاران محترم امر گزینش کشور را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم “وفاق ملی” از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا