استان ها

تعامل سازنده مجموعه راه‌وشهرسازی در پروژه‌های مسکن ملی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، نبی‌الله محمدی در بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن از پروژه‌های مهم و بااهمیت دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه باید موانع و مشکلات بر سر راه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی بررسی و احصاء شود، ابراز کرد: باید نسبت به سریع خانه‌دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان تسریع شود، گفت: در تحقق این مهم تنها راه و شهرسازی دخیل نیست.

محمدی تصریح کرد: با تأمین زیرساخت‌های لازم در پروژه‌های نهضت ملی مسکن متقاضیان بعد از سکونت مشکلی نخواهند داشت و باید شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌باشند.

وی تصریح کرد: تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید این مهم مورد توجه شرکت‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدید چند ساعته از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان، نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن هم حضور داشتند که مشکلات خود را در خصوص عدم تأمین به موقع زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات‌رسان، بحث بیمه و مالیات را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا