تظاهرات «جمعه خشم» در ۵ استان کشور برگزار می شود – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی در روز جمعه ۱۷ آذر ماه در استان‌های مرکزی، همدان، کرمان، فارس و سمنان بعد از اقامه نمازهای جمعه تظاهرات «جمعه های خشم» را برگزار خواهند کرد و برای بار دیگر فریاد حمایت از فلسطین را سر خواهند داد.

معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: این روزها جهان شاهد جنایات بی شرمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

وی افزود: قریب به دو ماه است که بمب‌های اهدایی آمریکای جنایتکار در مقابل چشمان جهانیان بر سر مردم و کودکان غزه فرو می‌ریزد و گلوله‌های صهیونیست‌های خون آشام قلب زنان و مردان و جوانان فلسطینی را نشانه رفته است، البته در این نبرد نابرابر مقاومت بهت انگیز مردم فلسطین موجب حیرت جهانیان شده و چهره پلید رژیم منحوس صهیونیستی را بیش از پیش نمایان کرده است.

محمودی گفت: هیچ شکی نیست که خون این مظلومان گریبان آمریکایی و صهیونیست‌ها را خواهد گرفت و پیروزی نهایی از ملت فلسطین خواهدبود.

وی افزود: ما ضمن محکومیت مجدد جنایات وحشیانه غاصبان فلسطین از دولت‌های کشورهای اسلامی می‌خواهیم به رسالت تاریخی خود عمل کنند و به دولت کشور مصر می‌گوئیم در صورت کوتاهی در حمایت از ملت فلسطین و گشودن گذرگاه رفح در جنایات رژیم صهیونیستی شریک خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا