استان ها

تصویب بازنگری طرح هادی ۸ روستا پس از ۲۰ سال معطلی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از حدود ۲۰ سال معطلی و با مساعدت رئیس جمهور شهید، شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور با بازنگری طرح هادی هشت روستا از بخش مرکزی و روستاهای تورزن، سرهنگ آباد و سیانک پایین از بخش زواره که در محدوده منطقه حفاظت شده محیط زیست شهرستان بود، موافقت کرد.

وی افزود: ۲۰ سال بود که با توجه به اینکه این روستاها در محدوده منطقه حفاظت شده کهیاز قرار داشتند نمی‌توانستند حتی یک متر زمین به محدوده روستاها الحاق کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: با حمایت‌های استاندار اصفهان و دستور شخص رئیس جمهور شهید در آذرماه سال گذشته این محدودیت برداشته شد و با پیگیری‌های صورت گرفته به تازگی مجوزهای آن به شهرستان ابلاغ شد.

احمدی‌طبا تاکید کرد: این اتفاق یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید در گسترش و پویایی روستاها شهرستان اردستان بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۲ روستای شهرستان، همچنان مشکل عدم مجوز بازنگری طرح هادی دارند که تلاش خواهیم کرد مدارک پرونده این تعداد روستا تکمیل شود و در جلسه آینده شورای عالی محیط زیست مورد موافقت قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا