تسویه بدهی نیروگاه بوشهر با روس ها

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح: محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی که به نمایندگی از هیات دولت به استان بوشهر سفر کرده است در نشست شورای اداری این استان گفته: ما امروز در شرایطی قرار داریم که تیم مذاکره کننده ایران توانسته با حفظ همه خطوط قرمز خواسته های جمهوری اسلامی ایران را به طرف مقابل به صورت کاملا شفاف منتقل و ایستادگی کند و در عین حال از هیچ لحظه، فرصت و ابزاری نیز نگذرد.

محمد اسلامی افزود: تلاش‌های تیم مذاکره کننده بایستی موجبات لغو تحریمهایی که به بهانه هسته ای وضع شده است را فراهم کند و این شر از سرملت ایران دفع شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی: ایران توان فنی ساخت بمب اتمی را دارد

رئیس سازمان انرژی اتمی: طرف غربی دوباره پرونده ‌PMD را باز کرده‌ است

وی گفت: می توان ایران را به قطب سازندگان نیروگاه اتمی تبدیل کرد به طور یقین این گام‌ها و هدف‌گذاری‌های بزرگ است که موجب می شود مزاحمت‌های بزرگ و بزرگتر را از سرراه کنار بزنیم.

وی ادامه داد: امروز هدف دشمن این است که با ایجاد نارضایتی در مردم، جلوگیری از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در روزهای گوناگون برای کشور مانع تراشی کند.

اسلامی با اشاره به تسویه بدهی سه سال گذشته ایران در حوزه‌ نیروگاه اتمی بوشهر با طرف مقابل گفت: متخصصان داخلی در تعمیرات اساسی نیروگاه اتمی موفق عمل کرده‌اند و بر اساس برنامه زمان‌بندی و در موعد مقرر نیروگاه پس از تعمیرات وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا