سیاسی

تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی شهادت دبیرکل حزب الله – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

وَکَأَیِّنْ مِنْ نَبِیٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ فَمَا وَهَنُوا لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَمَا ضَعُفُوا وَمَا اسْتَکَانُوا وَاللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ ۱۴۶ آل عمران

روح پاک و قدسی عبد صالح خدا، سلاله رسول الله، شیعه راستین امیرالمؤمنین و صدیقه کبری و سیدالشهداء علیهم صلوات‌الله، پرورش یافته مکتب جهادی روح‌الله، بزرگ یاور صدیق امام حزب‌الله، ابوالشهید و محبوب شهیدان، پرچمدار مقاومت اسلامی، الگوی معنویت و عقلانیت و اخلاص، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیدحسن نصرالله، پس از عمری بابرکت در تحصیل معارف الهی و ترویج فرهنگ قرآن و اهلبیت علیهم السلام و تربیت مجاهدان بی نظیر عصر حاضر و هدایت و مدیریت جبهه مقاومت؛ به ملکوت اعلا بار یافت و مشتاقانه و عاشقانه شعر وصال را به همراه یاران شهیدش سرود و درجوار شهیدان بزرگ تاریخ، آرامش ابدی یافت.

این مجاهد بزرگ و عالم پارسا و مخلص، نمونه‌ی بی نظیر معرفت و بصیرت و شجاعت و تدبیر بود که صورت و سیرتش آئینه درخشان صفات نیک و حسنه بود.
سید بزرگ جهاد و مقاومت و تدابیر حکیمانه و اقدامات هوشمندانه و مجاهدت‌های فداکارانه‌اش بیش از سه دهه کابوس استکبار جهانی و رژیم خبیث و پلید صهیونیستی بود.

با حکمت و مدیریت او بود که نهال حزب‌الله قهرمان که به دست بزرگانی چون شیخ شهید راغب حرب و سید شهید حاج سیدعباس موسوی غرس و آبیاری شده بود، جوانه زد و بالید و تبدیل به شجره طیبه‌ای شد که ” اَصلُهَا ثابتٌ و فَرعُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤتِی اُکُلَهَا کُلَّ حِین بِاذنِ رَبِّهَا” با درایت و تدبیر آینده نگرانه او و جهاد و شهادت نیروهای مخلص و فرماندهان بزرگ مقاومت، و حمایت مردم آگاه لبنان عزیز بود که ساختار تشکیلات نورانی حزب‌الله استحکام یافت و شاخ و برگ و ثمرات این شجره طیبه در همه جای غرب آسیا سایه افکند و در فتنه‌های مه‌آلود و جنگ‌های خانمان‌سوز منطقه، الهام بخش سربازان وسردارانِ مقاومت گردید.
او انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را از عمق جان باور داشت و سربازی ولایت فقیه را در اوج تجلی و تجسم آن در گفتار و رفتار و مواضع و اقدامات خود متبلور ساخت و حمایت واقعی و جهاد خستگی‌ناپذیر در دفاع از آرمان فلسطین عزیز و مسجد الاقصای مبارک و دفاع از مظلومان را در سوریه و عراق و یمن و لبنان و خصوصاً غزه مظلوم و مقتدر با تمام توان به ظهور رسانید.

قلم از عظمت شخصیت و سترگی جهاد و لطافت روح بلند او، ناتوان است و دل در سوگ بزرگش سوزان و چشم ها در داغ برجان نشسته‌اش گریان!

هر فرجامی جز شهادتی با این اوصاف و جز به دست اشقی الاشقیای زمان، برایش ناچیز و کوچک بود. شهادت او مانند حاج قاسم عزیز و عماد مغنیه شهید، انسان‌ساز و تاریخ‌ساز خواهد بود و همگان خواهند دید عظمت و گستره جهاد شهید المقاومه از سیدالمقاومه بسی افزون‌تر و تاثیرگذارتر خواهد بود و حزب‌الله بزرگ بیش از هر زمان بر تارک جهان خواهد درخشید.

حیوان‌های انسان نمای تاریخ به ویژه سگ هار صهیونیسم و شیطان بزرگ؛ آمریکای جهان‌خوار و مزدوران مفلوک منطقه‌ای‌اش، از این پس خواب راحت نخواهند داشت و تمام عرصه سرزمین‌های اشغالی و منطقه، میدان انتقام امت اسلامی و مقاومت پیروز، از دشمن صهیونیستی خواهد شد و شعله‌های بر افروخته انتقام دامن حامیان پیدا و پنهان دشمنان بشریت را خواهد گرفت.

اینجانب با قلبی شکسته به نمایندگی از ائمه جمعه ایران انقلابی، این مصیبت بزرگ و کرامت عظمی را به پیشگاه نورانی امام زمان علیه السلام و نایب بر حقش، حضرت امام خامنه‌ای مدظله و امت بزرگ اسلام خصوصاً ملت حماسه‌ساز و شرافتمند لبنان و حزب‌الله عزیز و قهرمان و بالاخص به بیت رفیع این عالم مجاهد و مصلح کبیر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انشاالله خون پاک این علمدار مقاومت پیشران طوفان الاقصی‌ها و وعده‌های صادق خواهد بود که زوال محتوم رژیم خبیث صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید. “اِنَّهُم یَرَونَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیباً”

والسلام علیه یوم ولد و یوم استشهد و یوم یبعث حیا

والسلام علی اخواننا المسلمین

محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا