ورزشی

تساوی سپاهان و سیواس اسپور در سومین دیدار تدارکاتی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/اصفهان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود در سومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم سیواس اسپور، تیم هفتم جدول ترکیه به نتیجه یک بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی در دیدار تدارکاتی مقابل سیواس اسپور، تیم هفتم لیگ برتر ترکیه به میدان رفت و نتیجه را به تساوی کشاند.

در این دیدار که در حاشیه اردوی پیش‌فصل سپاهان در کمپ تمرینی ارزروم کشور ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس همچون بازی‌های گذشته تدارکاتی خود از ابتدای نیمه نخست بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید.

طلایی‌پوشان با حضور بازیکنان جوان خود در نیمه نخست تلاش کردند که بر آمادگی فنی و بدنی خود بیافزایند و بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۲۰ گل خوردند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سیواس اسپور به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی، سرمربی سپاهان تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آورد و در دقیقه ۴۹ بازی شوت زیبای کاوه رضایی با درخشش دروازه‌بان تیم سیواس اسپور به بیرون از زمین رفت؛ ثانیه‌هایی بعد از آن ضربه سر امین حزباوی با فاصله نزدیکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۳ مسابقه ارسال زیبای محمد کریمی از نقطه کرنر با ضربه سر محمد دانشگر وارد دروازه تیم سیواس اسپور رفت تا بازی با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر بک به پایان رسید تا سومین بازی سپاهان نیز به پایان برسد.

نخستین دیدار تدارکاتی این اردو با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل هاتای اسپور به پایان رسید و در دومین دیدار تدارکاتی نیز مقابل تیم استانبول اسپور ترکیه با نتیجه دو بر صفر دست پیدا کرده بود.

سپاهانی‌ها در این اردو خود را برای رقابت آسیایی ۱۶ مرداد ماه برابر شباب الاهلی در پلی‌آف لیگ نخبگان مهیا می کنند.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا