ورزشی

تراکتور در جستجوی دومین ۳ امتیاز در شهر قدس

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور درحالی به خانه هوادار می‌رود که در فصول اخیر مقابل این تیم موفق بوده است.

هوادار و تراکتور در جریان هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (پنجشنبه) به میزبانی ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت.

جدال دوتیم بالاخره پس از مدت‌ها با حضور تماشاگران به میزبانی هوادار برگزار خواهد شد؛ دیداری که احتمالاً باعث حضور خیل عظیمی از تراکتوری‌ها در ورزشگاه شهر قدس شود.

بنفش‌پوشان پایتخت در فصل جدید طعم سه امتیاز را نچشیده‌اند. حاصل کار شاگردان رحمتی در دو هفته ابتدایی فصل جدید، یک باخت و یک مساوی بوده است.

به گزارش ایسنا، در نقطه مقابل، تراکتور فصل را با برتری دو گله مقابل مس رفسنجان آغاز کرد. تی‌تی‌ها در هفته دوم مقابل پرسپولیس متوقف شدند و حالا انگیزه ویژه‌ای برای کسب دومین سه امتیاز فصل خود دارند.

آمار

نگاهی به تقابل دوتیم نشانگر سنگینی کفه ترازو به سمت تی‌تی‌هاست. هوادار و تراکتور تاکنون ۶ بار در چارچوب لیگ‌برتر به مصاف هم رفته‌اند که چهار بازی را تراکتور برده، یک بازی را هوادار و یک بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

جالب اینکه سه دیدار اخیر دو تیم با برتری تراکتوری‌ها به پایان رسیده است. آخرین برد هوادار نیز به بازی رفت لیگ بیست‌ویکم بر می‌گردد؛ جایی که بنفش‌پوشان پایتخت با یگانه گل محمد جواد محمدی به برتری رسیدند.

وضعیت در جدول:

تراکتور با ۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و هوادار نیز با یک امتیاز تیم سیزدهم جدول است.

حالا باید دید آیا تراکتور موفق به کسب دومین، سه امتیاز فصل خود برابر تیمی که در فصول اخیر مقابلش موفق بوده، خواهد شد یا هوادار در جدال با تیم پرمهره اسکوچیچ شگفتی‌ خلق می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا