مجلس

تذکر نمایندگان خانه ملت به وزیر جهاد کشاورزی  – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، امروز در تذکر شفاهی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان حوزه‌های مختلف انتخابیه در مجلس برای پرداخت هر چه زودتر مطالبات کشاورزان و همچنین قیمت گذاری محصولات کشاورزی تاکید داشتند.

سالار مرادی نماینده سنندج گفت: استان کردستان مبنای اصلی اقتصادش کشاورزی است. نباید پول گندم با تأخیر و فقط ۲۵ درصد پرداخت بشود، کشاورزان گله‌مندی دارند، درخواست دارم وزارت کشاورزی خسارت‌ها را پرداخت کند.

پیمان فلسفی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به وزیر جهاد کشاورزی به جهت اینکه می‌بایست هر چه زودتر شورای قیمت گذاری قیمت خودش را اعلام کند تذکر دارم، بحث قیمت گذاری برای کشاورزان بسیار مهم است در حالی که قیمت کود شیمیایی گران شده ولی محصولات کشاورزی افزایش نداشته و در این قسمت وزارت کشاورزی باید با جدیت ورود کند تا کشاورزان دچار مشکل نشوند.

احمد فاطمی نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر جهاد کشاورزی تذکر می‌دهم که سامانه هوشمند تخصیص کود شیمیایی را در استان مازندران فعال کنند.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون از ۳۱ تیر تا آذر ماه دولت حق ندارد برنج وارد کند ولی ستاد تنظیم مصوب کرده که برنج‌هایی که وارد گمرک شده را ترخیص کند. باید از این کار که به کشاورزان ما آسیب می‌زند خودداری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا